19.06.2021
***
Berzan nefes nefese ayakta dikilen adama baktı. İlker tişörtünü çıkarıp kenara fırlatır fırlatmaz Berzan'ın dudaklarına yapıştı. Anında istekle karşılık bulmuş, birbirlerini ihtiyaçla sömürmüşlerdi.
Berzan anında bacaklarını aralayıp İlker'i kendine çekti. Ellerini sevgilisinin saçlarına getirip çekiştirmeye başladı.
İlker dudaklarını çekip altındaki bedenin tişörtüne getirdi ellerini. Berzan hafifçe doğrulup tişörtünü çıkardı. O arada İlker, Berzan'ın eşofmanının ipini söküyordu. Onu da bacaklarından sıyırıp kenara fırlattı.
İlker bir süre süzdü altındaki bedeni. Gittikçe daha da çok aşık oluyordu sanki. Nefesini kesiyordu.
Berzan iyice yayıldı yatağa. Bacaklarını aralayıp üstündeki adamın eşofmanını ipinden çekti. Hazırlıksız yakalanan İlker, Berzan'ın üzerine düştü. Kafaları birbirine çarparken ikisi de gülmüştü.
Birkaç saniye sonra dudakları birleşti. Elleri birbirlerinin vücudunda dolaşmaya başlamıştı. Berzan kendini üstündeki bedene sürttü. İlker kendini geri çekip sevgilisinin yüzüne baktı. Dudakları şimdiden şişmiş, yüzü kızarmıştı. Zaten çok yakışıklı olan adam daha da güzel gelmişti gözüne.
Berzan tekrar dudaklarına yaklaşmaya çalışmış, ancak İlker seri bir hamleyle yerlerini değiştirmişti. Şimdi Berzan üstteydi. "N-napıyorsun?"
İlker iyice yayılıp bacaklarını araladı. Berzan'ı kendine çekip, elini çıplak göğsünde gezdirdi. Daha sonra baksırına getirip, baksırın üzerinden aletini okşadı. Berzan, sevgilisinin dokunuşlarıyla nefes alışverişini hızlandırırken, İlker ağzını araladı. "Seni hissetmek istiyorum." Berzan'ın ağzı şaşkınlıkla aralanmıştı. "N-ne?" İlker göz devirip ensesinden tutup dudaklarını birleştirdi.
"Hadi Berzan! Gayet açık konuştum diye düşünüyorum. Seni içimde hissetmek istiyorum." Berzan birkaç saniye gözlerine baktı. Aslında onun da istediği bir şeydi ancak İlker'in, daha ikinci sevişmelerinde teklif edeceğini tahmin etmemişti. Yine de bunu geri çevirmeyecek ve sevgilisine istediğini verecekti.
Saniyelerin ardından dudakları birleşmiş, tek vücut olacak şekilde yapışmışlardı. İlker'in bacaklarını beline dolamasını sağlamış, bedenini altındaki bedene sürtmüştü.
Durmadan öpücüklerine ve dokunuşlarına devam etti. Kendini kısıtlamıyor, rahatsız olmuyordu. Aksine öpücüklerine ve dokunuşlarına doymuyordu. Birini sevmek böyle bir şey diye düşündü Berzan. Sınırlarını zorlamana sebep olmak, kendini aşmak, belki bazı şeylerden taviz vermek... Tabi ki bu tavizin iyi bir yönde olduğunu düşündü.
Dudaklarını çekip, İlker'in boynuna doğru indirdi. Kendisine oranla sakallı bir yüzü vardı. Batışından ara ara huylansa da umursamayıp göğsüne doğru indi. Sarhoş olduğu kokusunu soludu içine. Duş jeli-parfümün dışında kendisine has kokusunu da hissediyordu.
Eşofmanın başlangıcına kadar indi. Kafasını geriye çekip iplerini sökmeye başladı. Baksırla birlikte bacaklarından sıyırdığı sırada İlker, kalçasını kaldırıp ona yardım etmişti.
O arada Berzan çekmeceden, hazır bulundurduğu prezervatif ve kremi alıp aynı pozisyonuna geri döndü.
İlker'in çıplak vücudunu süzdü birkaç saniye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Action[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021