27. Ufak İmalar

24.5K 2K 418
                                    

12.05.2021

***

Uzun bir zamandan sonra -en azından benim için uzun- bir adet bölümle geldim mfkfjnfjnnje Yavaş yavaş olaylar açığa çıkacak. Fark ettim ki bu kitaba baya alışmışım :( Ama planladığım gibi giderse 35'ten önce final yapmam. Gidişata göre ya 35, ya da 40'a final. Neyse, umarım bölümü beğenirsiniz. Keyifli okumalar... 🖤

İlker karıştırdığı soteyi ocaktan alıp büyük tezgaha bıraktı. ''Hemen tabaklara yerleştirin.'' dedi mutfaktaki çalışanlara. 

Çalışanlar siparişleri hazırlarken, ellerini önlüğünün kenarına astığı bezle silip mutfaktan çıktı. Önlüğü askıya asıp kasaya geçerken çalışan mola vermek için hızla mutfağa ilerledi.

Çalışanlara her anlamda kolaylık sağlıyordu. Onun için iş fark etmiyordu. Bazen bara, bazen mutfağa ya da kasaya geçiyordu.

Gelen hesapları kontrol ederken telefonuna gelen mesajla, işine ara verip telefonunu eline aldı.

Berzan: Nasıl gidiyor?

İlker: Yoğun. Fazlasıyla hem de... Senin?

Berzan: Senin bedenin, benim beynim yoruluyor.

İlker aklına gelen düşünce ile gülümsedi. 

İlker: Bu akşam film izleyelim mi?

Kısa süre beklerken o arada diğer hesapları almıştı. Az sonra gelen olumlu mesajla gülümsemesi genişledi. Yoğunluktan dolayı dışarıya çıkamasalar da, evde bir şeyler yapıyorlardı. Ki, Berzan'ın pek dışarıya çıkmaya niyeti yoktu. Kendini insanlardan soyutlamaya alışmıştı. İlker ise olaylara bodoslama dalmaktansa akışına bırakmaya karar vermişti.

''Abi baksana bir.'' İlker kafasını telefondan kaldırıp, ona seslenen çalışana baktı. ''Geliyorum. Çık sen de molaya.'' Çalışan önlüğünü çıkarıp asarken, İlker son bir mesaj atıp işe dönmüştü.

***

''Berzancığım bak bunu da ben yaptım.'' Çiçek büyük bir hevesle çizdiği resimleri gösterdi. Sonra 4. kağıdı çıkarıp, Berzan'ın kucağına bıraktı.  Berzan eline aldığı resmi bir süre inceledi. ''Bu ben miyim?'' Çiçek utangaç bir kıkırdama gönderirken Berzan'ın da dudakları kıvrılmıştı. Kendisini ve Berzan'ı parkta çizmişti. Bu küçük kızın ona değer vermesini çok seviyordu.

''Çok güzel.'' dedi sarı saçlarına hızlıca bir öpücük kondururken. Bunu çok sık yapmıyordu. Bu nedenle Çiçek ve babası şaşırmıştı. Sonrasında genişçe gülümseyip çocuksu sesler çıkaran Çiçek, kedi gibi sokuldu genç adama. 

İkili gülüşürken İlker hayranlıkla izliyordu onları. 

''Hadi Çiçek yatma vakti.'' dedi ne kadar izlemeye devam etmek istese de. Çünkü sabahları onu uyandırmak işkence oluyordu. Elinden tutup salona getirir ve mutfağa giderdi. Çiçek ise koşa koşa yatağına geri dönerdi.

Çiçek homurdanırken, Berzan'ın koluna sinmeye devam etti. Kolundan sıkı sıkı tutarken babası ayağa kalkmış ve belinden tutup kucağına almıştı. Küçük kız oflarken Berzan gülerek el salladı.

''Bensiz çok eğlenmeyin Berzancığım.'' dediğinde İlker'de kahkaha attı. ''Cadı seni.'' dedi kolunu ısırırken. Çiçek ve İlker gülüşerek odaya ilerlerken Berzan film seçmek için konsolun yanına ilerledi. 

Romantik filmler tarzı değildi. Fantastikten de haz ettiği söylenemezdi. Geriye korku veya komedi seçeneği kalıyordu.

İlker içeriye girip yere çömelmiş sevgilisinin yanına oturdu. Ensesine öpücük kondururken, Berzan ilk anda ürpermişti. Temaslara alışsa da ani gelenlerden ürkmeden edemiyordu. ''Neye karar verdin?''

STERİLİZE AŞK | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin