19.03.2021
***
"Abicim hadi gelsen ölür müsün?"
"Murat saçmalama abi. Çiçek'i kime bırakayım?" İlker elindeki bardakları rafa dizmeye başladı. Murat onu akşam diğer arkadaşlarıyla içmeye çağırıyordu. Ama küçük bir kızının olduğunu bilmiyor gibiydi.
''Bize bırak abi.''
''Olmaz. Eviniz uzak. Ertesi gün okula gidecek bu kız.''
''Ulan içeceksin zaten. Sabah uyanabileceğini mi düşünüyorsun?'' İlker oflayıp kafasını iki yöne salladı. ''Problemde burada işte. Ben çabuk sarhoş oluyorum biliyorsun. Bu kız okula gidemeyecek. Off... Baştan sıkıntılı zaten. Olmaz Murat.'' Murat bir yığın şey saymaya başlamıştı. Lütfenlerden bir daha seninle konuşmama gelmişti olay.
''Ya bak ne diyeceğim... Senin şu kaçık komşu vardı. Ona bıraksana. Hem senin kızın kankası değil mi o adam.''
''Tabi canım. Berzan da, İlker eğlenmeye gitse de ben de Çiçek'e baksam diye bekliyordu.'' İlker bunu asla teklif edemezdi. Ki Berzan da kabul etmezdi. Tamam bu aralar pamuk şekere dönmüş olabilirdi ama böyle bir şey için Çiçek'e bakmayı kabul etmezdi.
''Hadi İlker lütfennn...''
''Oğlum sen niye bu kadar istiyorsun bu eğlence işini?'' diye sordu İlker. O sırada yeni müşteriler gelmişti. Onlara selam verip elini şıklatıp arkası dönük garsonlardan birini çağırdı. ''Efendim abi?''
''Oğlum şu masayla ilgilen.''
''Tamam abi.'' dedi hızla masaya ilerlerken. İlker tekrar telefona dönüp: ''Hadi söyle bakayım. Niye bu kadar çok istiyorsun?'' diye sordu.
''Off... Benim ki, sen olduğun için beni gönderiyor. Çocuklu adam, sapıtmaz sizde sapıtmazsınız diyor. Diğerleri it kopuk zaten, dağıtırsınız dedi.'' İlker Murat'ın dediğine koca bir kahkaha attı. ''Lütfen İlker.'' İlker bıkkın bir nefes verip şakaklarını ovdu. ''Tamam Züleyha'dan isterim olmadı. Ama söz vermiyorum.'' dedi anında sevinç çığlıkları atan adama. Murat ilk homurdansa da umut olduğu için yine neşelenmişti.
''Tamam bu akşam mutlaka söyle.''
''Tamamdır. Hadi by.'' Telefonu kapatıp masaya fırlattı. Zaten müşteri yoğunluğundan başı çatlayacak seviyeye gelmişti, bir de Murat'ın konuşmalarında sonra kendini iyi hissetmiyordu.
Saatine baktığında çoktan çıkması gerektiğini gördü. ''Ben çıkıyorum. Kapatırken makinelere dikkat edin. Geçen açık unutmuşsunuz.'' dedi askılıktan montunu alırken.
Çalışanlar onaylayan şeyler mırıldarken onlara gülümseyip el sallamıştı. ''İyi akşamlar.''
''İyi akşamlar patron.'' İlker hızla arabasına ilerleyip sürücü koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırıp Çiçek'in okuluna sürerken Züleyha'dan nasıl böyle bir şey isteyeceğini düşünüyordu. Zaten kendisine olan ilgisinin farkındaydı. Böyle yapınca daha fazla ümit verdiğini düşünüyordu.
''Of Murat of!''
**
''Ben o kadında kalmak istemiyorum!''
''Çiçek lütfen o kadın filan deme. Senden büyük biri o. Daha saygılı ol babacım.'' dedi İlker mutfakta yemek hazırlarken. Çiçek sandalyeye oturmuş, ellerini çenesine yaslamıştı. Omuz silkip sandalyeden atladı. ''Berzancığıma söylesen.''
''Olmaz. Ondan isteyemem. Hem o da çok yoğun.''
''Bence bir şey demez.'' Çiçek son şanslarını deniyordu. O da şüpheliydi. Ama denemekten zarar gelmezdi değil mi? ''Baba bir sorsan?'' İlker oflayıp ellerini tezgaha dayadı. Bir süre düşündü. Sorsa en fazla ne yapardı bu adam ona...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Action[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021