***Bu Final bölümü fazla uzun oldu. 2 bölüm yapıp arka arkaya paylaşacağım. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı unutmayın. Sevgiyle kalın💖***Özel kiyafetlerimizi giyinmiştik. Plan şöyleydi. Tony Steve Hulk Scott ve ben 2012 yılına New York'a gidecektik. Rocket ve Thor 2013 yılına Asgard'a gideceklerdi. Pietro Rhodey ve Nebula 2014 yılına Morag'a gideceklerdi. Nat ve Clint te 2014 yılına ama Vormir'e gideceklerdi.
''5 yıl önce hepimiz kaybetdik. Arkadaşlarımızı kaybetdik. Ailemizi kaybetdik. Kendimizden bir parça kaybetdik. Şimdiyse tüm bunları düzeltme şansımız oldu. Bu bizim tek şansımız. Yeniden bir şansımız olmayacak. Bu yüzden bir birinize dikkat edin. Bu hayatımızın savaşı ve biz kazanacağız. Ne olursa olsun'' dedi Steve herzaman yaptığı liderlik konuşmasını yaparken. Banner son ayarlamaları yapıp yanımıza geldi ''bir dakikaya görüşürüz'' dedi Nat gülümserken. Makine çalışmaya başlayınca kasklarımız kapandı. Ayağımızın altında kuantum tuneli açılınca hepimizi içine çekmişti.
Kendimizi biranda New York savaşının ortasında bulmuştuk. ''Pekala görevlerinizi biliyorsunuz. Dikkat çekmemeye çalışın. Gözünüzü saatden ayırmayın'' dedi Steve. O sırada Hulk karşı sokağa indi ve Chitauri'leri ezmeğe başladı. Gülümseyerek Banner'a döndüğmüzde utanarak yüzünü kapatmıştı ''belki yolda birşeyler ezersin ha? Eski zamanlardakı gibi'' dedim ''ah tamam neyse'' dedi ve karşıda duran arabaya yumruk atdı sonraysa yalandan kükremeye başladı.
Banner zaman taşı için giderken geri kalanımız Stark kulesine tesseract ve Loki'nin asası için gitdik. Arkamı döndüğümde annemi gördüm. Ölmeden önceydi... Onu kurtara bilirdim değil mi? ''Hera hadi'' dedi Scott beni çağırırken. Yutkunarak yoluma devam etdim.
Yukarı çıktığımızda Loki'yi yakaladığımız andı ''bay Rogers neredeyse unutuyordum bu kostüm poponuzu korumuyor'' dedi Tony ''bakmanı isteyen olmadı Tony'' dedi Steve kulaklıktan. Bu hallerine gülmüştüm ''bence harika görünüyorsun yüzbaşı. Bu Amerikanın poposu'' dedi Scott asker selamı verirken. O zaman STRİKE ekibi gelmişti. Sitwell ve Rumlow vardı tanıdıklarımdan ''bunlar kim?'' diye sordu Scott ''bunlar SHİLED daha doğrusu HYDRA adamları tabii o zamanlar biz bilmiyorduk'' dedim ''gerçekten mi? Kötü adam gibi duruyorlar baksanıza!'' dedi ''küçüksün ama fazla konuşuyorsun'' dedi Tony. Rumlow tesseract'ı kutuya yerleştirmişti ''işte bizim taş'' dedi Tony ''pekala uçur beni'' dedi Scott. Onu Tony'nin omuzundan adamın koluna fırlatmıştım. Sonraysa Tony ile camdan atlamıştık. Yere inince içeri girdim. Tony de ajan kiyafetleri giyindi. Ben de dikkat çekmemek adına beyzbol şapkası takmıştım ''pekala Lang zaman geldi çabuk ol'' dedi ''bu Axe vücut spreyi mi?'' diye sordu ''Scott!'' dedim ''tamam tamam içeri giriyorum'' dedi. Sonraysa Alexandr Pierce geldi ''nereye gitdiğinizi sora bilir miyim?'' diye sordu ''yemeğe sonra da Asgard'a. Üzgünüm siz kimdiniz?'' diye sordu Thor ''Alexandr Pierce. Fury'den bir tık yukarı kişi'' dedi 2012 Tony açıklarken ''arkadaşlarım bana bay bakan der. Sizden mahkumu bana vermenizi isteyeceğim'' dedi ''Loki Odin'in kendisine hesap verecek'' dedi Thor ''Loki bize hesap verecek Odin geride kalanları ala bilir o çantayı alayım. O 70 yıldır bir SHİELD mülkü'' dedi Pierce ''ver şunu Stark'' dedi diğer ajan. ''Bunun iyi bir fikir olduğundan emin misin?'' diye sordum endişeyle ''merak etme'' dedi ''pekala Scott elini çabuk tutsan iyi olur'' dedi. Pierce Tony ile tartışmaya başladı ''yap şunu Lang'' dedi Tony. Scott Tony'nin reaktörünü bozunca 2012 Tony kalp krizi geçirmeye başladı ''tıbb ekibi'' dedi Pierce ''tıbb ekibi! O adamın yardıma ihtiyacı var!'' dedi bizim zamanın Tony'si. Scott çanyayı bize yollamıştı. Tony çakıtrmadan çantayı aldı ve nerdivenlere gitmeye başladı. 2012 Tony'sine küçük bir bakış atıp ardından gitmeye başladım. Ama kapı büyük bir şiddetle açlıldı ve Hulk Tony'i geriye savurdu. Tesseract çantadan dışarıya düştü. Her iki Tony yerde baygın yatıyordu. Loki'nin yanına düşen küpü aldım ''hey naber'' dedim gülümserken. Bana garip şekilde bakıyordu. Ah yutmamıştı o zamanlar ben bundan nefret ediyordum ya! ''Collins küpü vere bilirsin'' dedi Pierce ''ah şey aslında-'' bir behane uyduruyordum ki 2012'deki ben buraya geldi ''hey Tony mızrağımı görd- bu da ne be?!'' dedi beni görünce. Herkes bir ona bir bana bakıyordu ''sen de kimsin?'' diye sordu Thor ''ben şey... ben aslında-'' hadi hadi birşey bul! ''Ben gelecekten geldim ve bu küpe ihtiyacım var'' dedim aniden ''ne?'' diye sordu 2012 Tony düz şekilde ''yakalayın onu!'' dedi Pierce ''lanet olsun'' dedim sadece ve koşmaya başladım. Thor arkamdan koşarak Mjolnir'i bana fırlatdı. Kafamdan sert şekilde darbe yiyince yere çakıldım ve tesseract'ı düşürdüm. Savaşmak için zaman yoktu ayağa kalktım. Thor bana yaklaşıyordu ki tavanı parçaladım ve yukarı kat önüme düştü ve Thor'un yolunu kapatdı. Bunu kullanıp hemen dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏 𝑨𝒗𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓 | 𝐼𝑛𝑓𝑖𝑛𝑖𝑡𝑦 𝑆𝑎𝑔𝑎
Fantezie2012'deki original 6'lı değil de original 7'li olsaydı nasıl olurdu? Takımda Tony Stark, Steve Rogers, Thor Odison, Natasha Romanoff, Clint Barton ve Bruce Banner dışında birisi daha olsaydı nasıl olurdu? Hem de Mutant birisi? Dip Not: Hikayede MCU...