Charpter 15. Age of Ultron Part 2

800 66 5
                                    

Media: Ultron

Biraz araştırma sonrası onun nereye gideceğini bulmuştuk. Afrika sahillerinde bir silah tüccarına. Vibranium için. Içeri sızmıştık ve o sırada Ultron'un sinirli sesi yükseliyordu "Stark beni hasta ediyor!" diye bağırdı "hadi ama evlat babanın kalbini kıracaksın" dedi "gerekirse kırarım" dedi inatla bense yukarıdan bakıyordum ve Pietro Wanda şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım. Bunların şu tenekeyle ne işleri ola bilirdi ki! "kimsenin birşey kırmasına gerek yok" dedi Thor "yumurta bile kırmadığın çok belli" dedi "siz ikinizin buna karışmaması gerekiyordu" dedi Steve "buradan ayrılmalısınız" dedi ekleyerek "ayrılacağız zaten" dedi Wanda "ahaha Kaptan Amerika tanrının erdemli kulu savaş olmadan yaşayacağını sanıyorsun. Fiziksel olarak kusamam ama" dedi elleriyle birşey anlatmaya çalışırken "barışı sağlamak istiyorsun bırak ta biz yapalım" dedi Thor "bence sen sessizlikle barışı karıştırmış gibisin" dedi "peki vibranium ne için?" diye sordu sinirle Tony "sorduğuna sevindim tam da bu sırda size şeytani planımı anlatmam gerekiyordu. Tony'nin zırhına ateş edince yukarıdan tam da üzerine atladım ama Wanda beni havada durdurdu. "Hera?" diye sordu Pietro hayretle. Ortalık iyice karışmıştı. ikizler Ultron ve onun demir askerleri ve gemi sahbinin adamları biz! "ben ikizleri alırım" dedim ve onlara doğru gitdim. Tony ve Ultron kapışmaya başladı. "burada ne işiniz var? Genosha'da olduğunuzu sanıyordum" dedim ikisine de "bu seni hiç ilgilendirmiyor" dedi kız sinirli şekilde "senden zaten hoşlanmıyordum. Pietro hiç değilse sen anlat" dedim ona dönerken "bak cidden sana zarar vermek istemiyoruz lütfen bu işe karışma ve uzak dur" dedi Pietro nazik şekilde "kendi adına konuş" dedi kız ve beni sert şekilde yine biryerlere fırlatdı. Mızarğımı çıkardım ve bana doğru ateş eden askerin mermisini kendisine fırlatdım. ortalık karışmıştı. "durum nedir Thor?" diye sordu Steve "dikkat edin cadı kızı zihnlere girmeye çalışıyor ama neyseki ben kudretliyim" dedi ama sonra sinyal kesildi ardından Steve ve Nat'de de. Ah hayır onların zihinleriyle oynadı. Sonda Pietro karşımda belirdi "kardeşim dur!" dedi arkama arkamı döndüm ve bana doğru uzanan bileğini tutdum onun ama çoktan kırmızı büyüleri alnımdan doğru zihnime girmişti. Kafamı tutarak geri sendelendim. Her zaman rüyalarda gördüğüm şeyi görüyordum.

Piramit kum sıcaklık. Çölde koşuyordum. Eski insanlar vardı. Mısırlılar. Birşey yapıyorlardı. Tören gibi birşeydi. Ortada birini götürüyorlardı

Bir anda kendimi piramitin içinde bulmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir anda kendimi piramitin içinde bulmuştum. Bir ayin yapıyorlardı sanırım. Anlamıyordum. Sanırım birisinin bedenine aktaracaklardı yaşlı bürüşük adamı. Görüntüler bir gidip bir geliyordu. Birden uşaklar ihanet ederek piramidin girişlerini kapatdılar ve piramit birden sarsılmaya başladı. "hainler!" dedi kadın ve onları parçalara ayırdılar. Piramit dağılınca eski halime geldim birden. Gemiden zar zor da olsa çıkmıştım. Ikizler ordaydı "planı bitirmek istiyorum büyük olanı istiyorum" dedi Wanda "h-hayır dur" demeye çalısam da beni duymadılar. Hulk'ı kızdırmıştı ve tam da şehire doğru gidiyordu. Hemen ardından Tony de gitdi. Tek başına ona karşı şansı yoktu. Cebimdeki ark reaktörünü çıkardım ve göğüsüme yerleştirdim iki kere üstüne tıkladıktan biraz sonra Tony'nin ardından gitdim. uçmakta zorlanıyordum görüş alanım tam yerine gelmemişti. Birkaç kez yere düşmüştüm. Sonunda tüm gücümü toplayıp Hulk'ın yanına gitmiştim Tony Hulk'ı tutmak için bir kafes göndermişti. Hemen karşısına indim ve zırhtan kurtuldum. Silahlı polisler etrafını sarmıştı "herkez geri çekilsin!" dedim korkuyla kafese bakarken. O cadının Banner'ın zihniyle fena oynadığını biliyorum aynı zamanda benim de bu yüzden biraz korkmuş ola bilirim "her kez geri çekilsin! Sivilleri buradan uzaklaştırın!" diye bağırdım. Ama kendimi birtürlü toparlaya bilmiyordum. Hadi Hera! Diye söylendim kendime birden Hulk yerin altından diyer taraftan fırladı. Arabanı ezecekti ve içinde bir kadınvardı. Koşarak arabayı uzağa itdirdim o vurmadan hemen önce. Tabi bu yüzdendir ki Hulk'ın çift yumruğu beni yere çiviledi. Ard arda üzerime yağdırdı yumruklarını. Yüzümün dağıldığına bahse gire bilirim. O sırada yere sert birşey iniş yaptı bunu kullanarak altından hemen kalktım ve sendelenerek geri çekildim. "dinle o küçük cadı senin aklını karıştırıyor. Sen ondan güçlüsün sen ondan zekisin sen Bruce Banner'sın!" dedi Tony kocaman zırhın içinden buna karşılık Hulk kocaman kükredi "tamam ezik Banner'dan bahsetmeyeceğim" dedi onun üzerine araba fırlatdı ardından da kendisi de üstüne atıldı. Tony onu oyalarken ben de sivilleri olay yerinden uzaklaştırmaya ve korumaya çalışıyordum. Bu kafayla Hulk'a karşı şansım sıfırdan bile azdı. Umarım Tony onu sakinleştire bilir. Kapışmaları sonucu Hulk koluna sokak lambası soktu o da Hulk'ı diğer tarafa fırlatdı. Kolunu toparlayana kadar oyalasam yeterdi. Kendimi toparlayıp karşısına geçtim. Koşarak üzerime geldi yumruğunu geçiriyordu ki ben de hızlı davranım yumruğumu kaldırdım. Yumruklarımızın çarpışmasından olan dalga etraftaki her şeyi savurmuştu. Sonraysa o beni bilmem hangi binaya sert şekilde fırlatdı. Ardından Tony devreye girdi ve onun suratına suratına vurmaya başladı. "uyu uyu uyu" diye söyleniyordu. Ama bu onu daha fazla kızdırmıştı. Kapışarak o bina bu bina demeden her yeri dağıtıyorlardı. Sonda Tony onu aldı ve havaya uçtu. Yeni ve boş olan binaya doğru fırlatdı ardından da kendisi gitdi. O binaya üzüldüğümü söylemem gerek. Hemen oraya gitdim ve binanın kalıntılarının insanlara zarar vermemesi için durdurmaya çalıştım aynı zamanda toz bulutunu da. Başarılı olduğumu söylemem gerek. Hulk dağıntıların içinden çıkmıştı ve sakin duruyordu. Ona korkuyla bakan insanlara bakıyordu. Sanırım sakinleşecekti taa ki aptalın teki ona ateş etmeye hazırlananadek tam saldırıyordu ki Tony onu yumruğuyla bayıltdı. Rahatlığın verdiği etkiyle yere oturdum. Tony hulkbuster zırhından çıkıp yanıma geldi "iyi misin?" diye sordu "birazcık kafam karışmış durumda ve hulk beni yumrukladı bir kaç kırığım ve iç kanamam var sanırım. Ama genel olarak iyiyim" dedim gülümsemeye çalışırken. Beni kucağına aldı ve jete geri döndük.

𝑨𝒏 𝑨𝒗𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓 | 𝐼𝑛𝑓𝑖𝑛𝑖𝑡𝑦 𝑆𝑎𝑔𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin