Hikayeme yorum yapınız 🥺🥺❤️
"Hadi, içme oyunu oynayalım!" dedi Ginny "Zaten sadece birkaç saatimiz kaldı. Son kez eğlenelim."
"Bana uyar." dedi Draco kolunu arkamdaki sandalyeye atarak. Alkolün etkisiyle gevşemişe benziyordu.
"Sırayla birbirimize sorular soralım." dedi Ron "Cevap veremeyen içsin."
"Kulağa hoş geliyor." dedim gülümseyerek.
"Hermione ve ben İleri Seviye İksir dersinde tam buna göre bir şey kazandık." dedi Draco elini çantasına atıp şişeyi çıkararak "Nefret İksiri."
Ginny tek kaşını kaldırıp şişeye baktı.
"O da ne ki?"
"Yani aslında doğruluk serumuna benziyor, ama sadece negatif duygular için düşün."
Ron'un kaotik kişiliği ortaya çıkmış olacak ki Ginny'den önce el çırpıp beklenmedik bir kahkaha attı.
"Süper, başlayalım!"
Draco herkesin içkisine bir damla iksir damlatınca herkes bir bardağı kafasına dikti ve ikinci bardaklar dolduruldu. İçimde uzun zamandır hissedemediğim bir coşku, bir heyecan vardı. Yeniden öylesine kahkahalar atmak yeniden doğmuşum gibi hissettiriyordu.
"Pekala ilk ben soruyorum." dedi Harry "Ve, doğal olarak sevgilime." dediğinde hepimiz güldük "Evet Ginny, benim hakkımdaki nefret söylemlerini dinlemek için can atıyorum."
"Ah, bebeğim, bunu hep yapıyorum ama insan içinde de yapmamı istiyorsun demek." dedi boğazını temizleyip "Her şeye kolayca inanmana sinir oluyorum, en yakın örnek Malfoy meselesi mesela. Ama bunun yanında herkese kolay kolay güvenmene de sinir oluyorum. Bizim evde kalırken hiç odama girmeye yeltenmemene, ben odanıza girdiğimde beni kovmana da sinir olmuştum. Çatlak Kazan'daki olaydan beri beni zayıf görmene de sinir oluyorum. Sana karşı sinir olduğum şeyler bu kadar sanırım, ama genel olarak bu masadaki erkeklerin bizi zayıf görmesinden hoşnut değilim. Hermione ve ben, üçünüzü de aklarız. Hey, bana sırıtıp bakma Hermione! Draco'nun dudaklarından ne kadar nefret ettiğini söylerken ben de sana gülerim!"
Ginny ne kadar gereksiz şey söylediğini fark etmiş olacak ki, içkisini kafaya dikti. Daha demin konuştuklarının ucu bana dokunduğu için yerimde sinip herkesin bana acımasını beklerken Ginny'nin iksirin etkisiyle ağzındaki baklayı çıkaracağını tahmin etmemiştim.
"Ve Harry, ah, daha çok öpüşmeliyiz!"
Masadaki herkes buna gülerken Ron eliyle kusma işareti yapsa da yine de kendisini gülmekten alıkoyamamıştı. Bunun üzerine Harry Ginny'i öpünce ben de Draco'ya bakmamak için derin bir nefes almıştım.
"O zaman sıra bende, tüm kinimi kustuğuma göre." dedi Ginny "Ron, bu masadaki herkes için nefret ettiğin tek bir şey söyle."
Ron "Çocuk oyuncağı." diyip gerindi "Harry, geçmişinden kopmak istememen bizi kötü etkiliyor. Ginny, çok azgınsın. Draco, hala yüzündeki soğuk orospu çocuğu ifadesini kaybetmedin. Ve Hermione, her zaman haklı olamazsın."
Hepimiz önce başımızı sallasak da, büyük ihtimalle alkolün etkisiyle hepimiz yine gülüşmüştük.
"Yeterince adil Ron." dediğimde bana doğru kadeh kaldırıp bardağı kafasına dikti.
"Peki.. Draco." dedi tam karşısındaki Draco'ya doğru eğilip "Hermione hakkında sevmediğin şeyleri söyle."
"Onun hakkında sevmediğim bir şey yok aslında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wounds // Dramione
Fanfiction"Eğer ölürsem" dedim ağlamamak için dudaklarımı ısırıp "Gitmelisin." "Ölümün bizi ayırabileceğini düşünmen ne kadar da tatlı." Bir Dramione öyküsü. Dramione etiketinde #1 @05.02.2023 hp etiketinde #1 @28.02.2023