Sabah bir sancıyla uyandığımda nefesimi tuttum. Gerçekten bir ölü gibi uyumuştum.
Dün olanlar yavaş yavaş aklıma yerleşirken derin bir iç çektim.
Dün gece bir kabus gibiydi. Sonra da tamamen rüyaya dönüşmüştü. Her ne kadar kabul etmek istemesem de canımı Draco Malfoy'a borçluydum. Hayatım boyunca dünkü tavrının sebebini anlamayacaktım sanırım. Bir yerde okusam, kötü karakterin bu ışığa yönelmesi zırvalığını ben kesinlikle yerdim. Ama gerçek hayatta ışık yoktu, karanlık da yoktu. Sisli bir odada sürüklenen bizler vardık sadece ve sisin ardından çıkmayı tercih eden pek fazla insan kalmamıştı.
Dün gece salona geçmek istediğinde ona yanımda uyuyabileceğini söylemiştim. O da yatağın diğer tarafına uzanıp uykuya dalmıştı. O sırada birinin yanımda olmasına ihtiyacım vardı ve Malfoy kendimi güvende hissettirmişti.
Ama şu an yanımda uzanan meraklı bir Ginny'den başkası değildi.
"Yaralı bir şekilde Draco'yla fantezi mi yaptın?"
Sırıtışına karşın hayretle ona bakıp kaşlarımı çattım.
"Harry'le neden sevişmiyorsun? Baya azgın gibisin."
"Çünkü yalnız kalamıyoruz." dedi omuz silkip "Her şeyi anlat. Sabah kalktığımda sizi yatakta gördüm. Bu sabahki onuncu şokum falandı ama en büyüğüydü."
"Malfoy nerede?" diye fısıldadığımda kıkırdadı.
"Bilmem." dedi "Pekala. Sabah kalktım ve kendimi burada bulunca dedim ki, eyvah, o adam bizi buraya getirdi ve birazdan üstleri gelip bizi yiyecek dedim. Tüm evde seni ararken bu odaya girdim. Ve itiraf etmeliyim ki, küfrettim. Draco'yla birlikte uyuyordunuz! İçeriye girdiğimde yine de tetikteydim. Bir baktım ki, Draco uyanık ve seni izliyor! Eh, sen de ona yanaşmıştın tabii. Şok oldum. İçimden seni tebrik ettim. Aferin, işi pişirmişler dedim. Sonra Draco beni gördü ve her şeyi anlattı. Bizi kurtardığını falan. Anneme mektup göndermişsiniz. Sen çok kötüymüşsün ben de bayılmışım."
"Tanrım nefes al." dedim. Vay canına, Draco beni mi izliyordu? Merlin aşkına ne diyordum ben? Büyük ihtimalle o sırada Draco yarama bakıyordu ve Ginny'nin pis aklı hemen cinselliğe kaymıştı. "Öncelikle, yatmadık. Ben dün gece çok kötüydüm ve burada uyudu. Bu kadar."
"Beni inandıramazsın."
"Ayağa kalkamayacak kadar canım acırken seks yaptığımı düşünmen içler acısı Ginny."
"Birincisi, içler acısı değil. İkincisi ise, Malfoy gerçekten kötü olduğunu söyledi. Hala canın acıyor mu?"
"Biraz." dedim "Evdekilerin anlamaması lazım. Yoksa bizi bir daha asla tek başımıza bırakmazlar."
"Ama Draco'nun yaptıklarını söylemeliyiz." dedi "Ona bir iyilik borcumuz var."
"Haklısın. Ama onlara söylersek bizim peşimizi asla bırakmazlar."
"Şöyle yapalım. Anneme her şeyi anlatalım ve susmasını söyleyelim. Zaten bizi dinler, biraz ağlar ama olsun. Diğerlerine de yolda bir ölüm yiyen gördüğümüzü ama Malfoy'un bize Luna'ya kadar eşlik ettiğini söyleyelim."
"Mantıklı." dedim onu onaylayıp "Aklın her türlü düzenbazlığa çalışıyor."
Ginny kıkırdayıp bana sokulduğunda ben de kıkırdadım.
"Dün gerçekten çok korktum. Bize Crucio laneti uyguladığına inanamıyorum."
"Biraz benim yüzümden oldu." dedim "Ona tekme attım."
"Baya iyiydin." dedi "Yaralarına bakayım."
Karnımı açtığımda hala kanıyor olduğunu görmemle dilimi ısırdım. Bağırarak küfretmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wounds // Dramione
Fanfiction"Eğer ölürsem" dedim ağlamamak için dudaklarımı ısırıp "Gitmelisin." "Ölümün bizi ayırabileceğini düşünmen ne kadar da tatlı." Bir Dramione öyküsü. Dramione etiketinde #1 @05.02.2023 hp etiketinde #1 @28.02.2023