Gözlerimi dehşet kötülükte bir baş ağrısıyla açtığımda küfretmemek için dilimi ısırıp inledim. Tek hatırladığım Draco ile yemek salonundan çıkıp tartıştığımız ve en son hasta hissettiğimdi. Gözlerimi revirde açmayı beklesem de Hagrid'in kulübesinde olduğumdan emindim. Bunu fark ettiğim an kaşlarımı çattım ve başıma giren ağrıyla birlikte ağzımdan çıkan diğer bir inlemeyi durduramadım.
Yanımdaki koltukta Draco bana bakıyordu. Kafamı çevirdiğimdeyse Profesör McGonagall ve Profesör Slughorn'un karşımda durmasını kesinlikle beklemiyordum.
"Hermione." dedi Draco beklemediğim bir sakinlikle "Hareket etmemeye çalış."
"Neden?" dediğimde kolumu kaldırmaya çalışmamla acı içerisinde ufak bir çığlık atmam bir olmuştu.
"Her şeyi açıklayacağız." dedi Profesör McGonagall "Ama korkmanı istemiyorum. Olur mu?"
Gözlerimi kırpıştırıp korkuyla Draco'ya baktığımda sanki içimi okumuş gibi güven verircesine kafasını salladı.
"Korkulacak bir şey yok."
O anki tedirginlikle Draco'nun elini sıkıp profesörlere döndüğümde McGonagall boğazını temizledi.
"Bay Malfoy bu yazki durumunuzdan haberdar olduğunu söylediğinde kalmasının bir sakıncası olmadığını söyledim Bayan Granger. Korkarım ki durumunuz size yapılan büyüyle alakalı."
"Nasıl olur? Bu aylar önceydi."
"Sanırım yeni bir düşmanlıkla karşı karşıyayız." dedi Slughorn "Profesör Octofumus'u bekliyoruz. Kendisi yeni Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmeniniz. Ama şu kadarını size söyleyebiliriz ki, bu bildiğimiz bir lanet değil. Bu çok derin bir büyü. Sanki içinize bir virüs yerleştirmişler Bayan Granger ve tedaviniz virüsü sadece uyutmuş. Size farklı yerlerden zarar vermeye çalışıyor. İlk başta daha görünür, daha fiziksel zararlar vermeye çalışmış ama şu an içten sizi yok etmeye çalışıyor."
"Sürekli kendini yenileyen bir büyü mü?" dedim endişeyle "Böyle bir şey mümkün mü?"
"Mümkün olduğunu düşünmüyordum ama anladığımız kadarıyla böyle gözüküyor. Üç saattir baygınsınız ve tespit edebildiğimiz kadarıyla üstünüzde büyük bir lanet var."
"Peki ne yapacağım?"
"Dinleneceksiniz." dedi Profesör McGonagall "Bugünkü rahatsızlığınızı da tedavi ettik, ateşinizi de kontrol altına aldık ama yarın farklı bir atak olabilir. Her şey olabilir, en erken şekilde o büyüden kurtulmamız lazım."
"Size birkaç şifa iksiri hazırladım. Bunları da kullanın. Bay Malfoy'a şişeleri vermiştim."
"Dinlenirsem nasıl derslere gireceğim?"
"Hocalarınızın hepsine durumunuz haberdar edildi. Size ve arkadaşınıza bir süre müsamaha gösterecekler."
"Ne için müsamaha?"
"Bunu okuldaki insanlardan saklamamız gerekiyor Hermione." dedi Draco. Gözlerindeki endişeli bakış soğukkanlı ses tonuyla uyumsuzdu, hem anlamsız geliyor hem de endişelenmeme sebep oluyordu. "Bu çok büyük bir şey. Profesörler okula korku salmak istemiyor. O yüzden yeni profesör gelip sana ne yapılacağını söyleyene kadar burada kalacağız. Duruma göre de ek yatakhanede kalacağız."
"Ek yatakhane? Kalacağız?"
"Ek yatakhane gizlidir. Kendisi benim odamın karşısında sonsuz genişletme büyüsü yapılmış bir odadır. Özel durumu olan farklı binalardan öğrenciler orada kalır ve hiçbir oda misafiri diğerini göremez." dedi Profesör McGonagall "Bay Malfoy ve siz , sen tedavi olduğun sürece orada kalacaksınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wounds // Dramione
Fiksi Penggemar"Eğer ölürsem" dedim ağlamamak için dudaklarımı ısırıp "Gitmelisin." "Ölümün bizi ayırabileceğini düşünmen ne kadar da tatlı." Bir Dramione öyküsü. Dramione etiketinde #1 @05.02.2023 hp etiketinde #1 @28.02.2023