twenty three: confessing undying love

674 49 93
                                    

Okuyan herkese çok teşekkür ederimmmmm. İyi okumalar 💖💝

"Sizce ne konuşuyorlar?"

"Ne konuşuyorlarsa konuşuyorlar Hermione." dedi kızıl cadı gözlerini devirip "Luna'nın dediklerini duymuyor musun!"

"Evet. Duyuyorum. Neville ona aşıkmış."

"Aşık demedim. Benden hoşlanıyormuş dedim."

"Hem de yüzüne karşı söylemiş. Bazı insanlar bunu yapmaktan baya aciz."

Hermione genç cadının imasını anlayarak ona kaşlarını çattı. "Sen adisin."

"Ne kaçırdım?"

"Hiç. Hermione ve Draco geçen gün öpüştüler ama hala birbirlerine açılmadılar."

Hermione arkadaşının umutsuz vaka olduğunu anlayıp derin bir iç geçirdi ve ev cininin getirdiği elmadan bir ısırık aldı.

"Bu çok büyük bir problem olmasa gerek. Sonuçta ondan hoşlanıyorsan gidip söyleyebilirsin!"

"Çok akıllıca Luna."

"Hermione korkuyor. Ölmekten korkmuyor ama Draco'ya açılmaktan korkuyor."

"Ama Draco Malfoy iyi biri olmuş. Neden korkuyor ki?"

Kızıl cadı omzunu silktiğinde ikili kıkırdayarak Hermione ile dalga geçmeye devam ettiler. Genç cadı bunlara gülmek istiyordu ama tavrını bozası da yoktu.

"Draco Malfoy benim efendim." dedi ev cini bir anda içeriye girip "Ama ben öyle düşündüğüm için. Yani Gyills'in efendi Malfoy'a karşı bir zorunluluğu yok."

"Yoksa bize dedikodu mu vereceksin sevgili Gyills?"

Ev cini kızıl cadıya kıkırdayıp Hermione'nin yanına oturdu.

"Gyills sizi seviyor. O yüzden anlatacak." dediğinde merakla kulaklarını dikti Hermione. Yine de bunu çok belli etmek istemediğinden duvara bakıyordu "Asıl efendim, yani Bay Draco'nun babası aranırken bu eve bir kez geldi. Efendimi götürmek için. Siz yaralandığınızından sonraydı bu efendim, hem de hemen sonra. Bay Malfoy oğluna kendisiyle gelmesini söyledi. Oğlu istemedi. Sonra babası sizin kazağınızı gördü. Burada kavga ettiler. Bay Malfoy büyü yeteneği olmadığını unutup oğlunu lanetlemeye çalıştı."

"Nasıl yani? Sırf Hermione'nin kazağını gördüler diye mi?"

"Evet Luna Hanım. Aynen öyle. Ama Gyills Efendi Lucius'u def etti. Bay Draco korkmuştu. Sonra babası ona nedenini sordu."

"Neyin nedenini?"

"Neden gelmediğini ve neden bir Bulanık için kendisiyle kavga ettiğini öğrenmek istedi. Bay Draco da onun karşısına dikildi, Gyills onu hiç böyle görmediği için hazırda bekliyordu. Efendi Lucius'un her şeyi yapabileceğini düşünüyordum çünkü. Ama hiç beklemediğim bir şey oldu." diyince ev cini yanındaki cadıya bakıp sırıtmaya başladı "Efendi Draco sizi sevdiğini, ve sırf babası yüzünden asla sizinle birlikte olamayacağını söyledi. Efendi Lucius şok oldu, ve oğluna bir tokat attı. Sonra Gyills hemen efendi Lucius'u dondurdu. Geç kaldığı için Bay Draco'dan özür diledi. Efendisi büyüyü çözdü, ve babasına kapıyı açtı. Babası gitmek zorundaydı çünkü Sihir Bakanlığı'na çağrı yapılmıştı bile."

Herkes hayretle birbirine bakarken ev cini iç geçirdi. "Efendim dünyanın en iyi insanı değil ama sizin için en iyisi olmaya çabalıyor. Bence bu herhangi bir sözden daha önemlidir."

Wounds // DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin