Nejste zváni!

289 26 2
                                    

Digger odešel a to už je pěknou chvíli. Rosemary a Dave se zatím přesunuli o kousek dál a začli konečně spřádat plán, ne, že jen tak bezcílně bloudili po tomhle divném domě, světě, či co to vlastně je. "Počkat, jestliže se ten Digger, či co... klaněj před tou ženou... třeba..." napadlo Davea. "Bychom jí mohli přesvědčit, aby mu nakázala, aby nám vypadl naši Sandru! To je přeci geniální!!!" Rosemary to zaň byla dokonce schopná dopovědět. Možná se k sobě opravdu hodí. Ihned vstali a mířili tou stejnou chodbou kudy k nim před chvílí přicházela ta žena.

Na konci té chodby byly fialové dveře. Chtěli zaklepat, ale namísto toho se dveře samy otevřely. Uvnitř, tedy jako za nimi, byla tma. "Co můžeme ztratit?" pronesla zase Rose a chytla se ho za ruku.

Objevili se v sále plném lidí v dlouhých i krátkých šatech, v kvádrech a někteří měli i masky. Bylo jich tu spoustu a bylo skoro nemožné tudy někam projít. Ta žena něbyla nikde v dohledu. Najednou se ale lidé rozestoupili na dvě strany a odněkuď zpoza nich se vynořila ta Maria a ten chlápek, co tam byl s těmi děvami. Začla hrát hudba  a všichni zatleskali.

Two faced drama rebellion

Are you the Joker, King or Queen?

Place your cards as they're coming

Came to win, lost everything

Gambling riders pull the strings Pull them tighter, let them in

Come and play another day

Throw your mask away

I don't care what you say

'Cause your lovely words decay

Come and play another day

Welcome to the anteroomof death

Hide your conspiracies so

Who's got the keys and who has not?

Sell your fortune to me

'Cause I can still read behind all that

Burn your fingers, trade a dream

Watch the clock as it's ticking

Come and play another day

Throw your mask away

I don't care what you say

'Cause your lovely words decay

Come and play another day

Welcome to the anteroom of death

Blinded in the dark

I'm touching the scars of tainted hearts

If you're searching, learn to see

Honesty is all you need

Take a bow, finally

Come and play another day

Throw your mask away

I don't care what you say

'Cause your lovely words decay

Come and play another day

Welcome to the anteroom of death

Žena i muž se uklonili, všichni začli tleskat a oni hned začli jinou píseň, jakoby snad jejich hlasivky nepotřebovaly ani kraťičkou přestávku. K Rose a Deveovi se najednou připletl divný chlapík. Měl růžové tričko, celý jeho vzhled sem vůbec nepasoval. Do očí mu vidět nebylo, ty mu zakrývaly černé vlasy s růžovými prameny, jenž se tam sem tam mihly. Zkroutil černé rty do opovrživého úsměvu a jemně nakrčil malý bledý nosík. "Ale, ale, copak vy tady... nemám pocit, že zrovna vy by jste byli zváni..." uchechtl se a položil špičku ukazováčku na žebro které jí pořád čouhalo z boku, jakoby se snad snažilo probojovat ven. "Nevíte co odpovědět? Jste vetřelci, nebo snad jen zbloudilí?" řekl po chvilce ticha, nadechl se a zaječel tak nahlas, že všichni zase udělali tu cestu. "Kagami, co kurva řveš?!" ozval se zpěvák a pomohl vstát i Marii, která nemá tak odolné uši, tedy spíš to nečekala. "Máme tu nezvané hosty..." jako by snad ale ani neslyšel předešlou otázku a oba, Rose i Davea, táhnul dopředu. Tam na dvouch trůnech seděla Smrt a její manžel Daiki. 2 vládci říše Temnot, která je sice temně i pojmenovaná, ale ve skutečnosti se zde nacházejí duše, jenž to v životě neměly lehké a teď si tu mohou vyplnit svá přání. 

"Co tu chcete, tady nemáte co dělat!" ozvala se Maria. "Máš pravdu Mario, ale tiše!" utla to Smrt. "Omlouvám se..." ozvalo se. "Pohoda. Nicméně, co tu tedy chcete?!" zaměřila se na ně a nikdo v sále ani nedutal. "Chceme svou d-" začala Rose. "Chcete abych přesvědčila Diggera, aby vám dal vaši dceru? Ne. To neudělám. Nashle..." usmála se. "Ale.." chtěli namítnout, ale najednou zase stáli tam, kde se předtím probudili. "Že by měl snad ten kopáč pravdu???" začala brečet Rose. "Ne, nevzdáme se!!" chytil jí Dave za ruku a museli začít znova... 

--- BTW- VÍM, ŽE JE TO OTRAVNÉ, ALE... NEDALI BY JSTE MARISHCE JEDEN HLOUPÝ LIKE?

http://www.ilovetricko.cz/337086/romana-faltynkova-miluje/i-love-hollywood-undead  

Děkuji- 

Welcome, hahahah!Kde žijí příběhy. Začni objevovat