Look at me! I'm burning!

687 46 3
                                    

"Doprdele!" zuřil Jay. Už snad 2 hodiny se snažil najít nějakou cestu, jak odsud zdrhnout, ale jediné, co našel byla mrtvá krysa na parapetu okna. Lucya začla pomalu šílet. "Zůstaneme tu už navěky!" mlátila do zdi a Jay se jen zoufale chytal za hlavu. "Johne, jdeme, tam to bylo!" ozvalo se najednou z chodby a oni tam vyděšeně natočili hlavy. Do pokoje, kde právě byli, jim napochodovalo 5 lidí. 2 kameramani a ti lidé z obrazovky. "Hej, co tu děláte?" vstal Jay a chtěl chytnout tu ženu za ruku. "Jako bych byl duch... ten pocit..." ucuknul rukou. Nikdo se na ně za tu celou dobu ani  nepodíval. "Anebo oni..." zašeptala Lucy. John a jeho společníci otevřeli velkou skříň, co v tom pokoji stála. "Konečně, východ!" zaradovali se, zalezli do skříně a zavřeli dveře. Jay chvilku zmateně civěl na Lucy. Konečně jim svitla naděje. Zhluboka se nadechl a  otevřel skříň. "Panebože, Lucy!!!" odskočil až na druhý konec místnosti. Lucya se neopovážila podívat. Na zem ze skříně došlápla dětská nožka. Pak i druhá. Vylezla malá, blonďatá holčička v noční košilce. Měla velké modré oči... zkrátka vypadala jako andílek. "A-a-ahoj..." usmála se na ně. Její úsměv byl celkem uklidňující. Jay se postavil a vzal do ruky lampu..." Nepřibližuj se ke mě, nebo Tě zabiju!" zařval na ní a Lucya mu věnovala nechápavý pohled. "Lucy, vypadni od ní!" zařval i na ní. Holčička už jí držela za ruku. "Co to? Strašně pálí!" chtěla ucuknout Lucy, ale držela jí moc silně. "Podívejte...." promluvila najednou a oba na ní vrhli své vyděšené pohledy. "Já hořím!!!" její výraz se změnil na šílený a opavdu vzplála. Lucya už se jí vykroutila a zavřeli za ní dveře. Ona ovšem prorazila svou spálenou pracku dřevem a chtěla je poškrábat. Nakonec však ruka zůstala jen nehybně trčet ven...

Teď už jim bylo všechno jasné. Mobil i hodinky byli v pořádku, ale ten dům... to všechno dělá ten dům! 

Chtěli ještě chvíli spát, ale jakmile za sebou zavřeli dveře, spadl ten velký obraz v hale. Opět vyběhli na chodbu a Jay běžel napřed. Stoupnul si nahoře na okraj. Ještě se podíval na Lucyu a v tom ztratil rovnováhu a ozvalo se jen pár nechutných křupnutí. Lucya bezeslova běžela za ním. Nikde nebyl... ale víte co tu bylo? Schodiště... 

Welcome, hahahah!Kde žijí příběhy. Začni objevovat