Shinigami už čekali jen na Smrt, která jako obvykle nestíhala, ale nikdo se nezlobil. Panovalo tu určité napětí a nervozita. Opravdu Smrt jen nepřeháněla? Nevymýšlela si trochu? Ale proč by jim jinak doporučila, aby nepoužívali svou energii i na tak banální věc, jako je bytí v jejich božském těle?
Konečně se otevřely dveře a Smrt vstoupila. Měla na sobě černou róbu, ale bylo vidět, že jde do boje. Ale je to Smrt, proto se nemusela chránit třeba jako Maria, která měla svoje oblečení ještě z dob, kdy byla lovkyní různých bestií. "Jdeme moji milí..." její nervozita je všechny zneklidnila ještě víc. Ale poslechli a letěli k tomu místu.
Angela, která ležela už několik hodin na silnici a dohadovala se s Dannym, nebo taky Dumah, jak se mu přezdívá. Ten se jen smál a jak malé dítě se posmíval, že ona půjde do blázince a ž to nijak nezmění, ikdyby chtěla. A ona na to zase, že není žádný blázen a ať táhne do prdele, že s ní si hrát nebude. Danny moc dobře věděl, že není blázen, ale věděl, že ho z ní dokáže udělat. Najednou ale zvedl hlavu, koutky mu klesly a on syknul. "A doprdele.." nadechl se. Chtěl se zvednout, ale zjistil, že mezitím co on zíral směrem, co stojí dům, tak se k němu Angela připoutala. "Jestli mám být šílená, tak ty potom půjdeš se mnou!!!" zaječela. Snažil se jí od sebe odtrhnout, ale pouta držela. Možná jen díky její vůli. Sama se sebou bojovala několik let a nechtěla se znova dostat do začarovaného kruhu, plného elektrošoků, léků a injekcí, ledové vody a hnusného jídla. On je démon, ale i tak se pro něj teď pouta jevila jako neuvěřitelná překážka. Veděl, že přichází nebezpečí.
Digger a Lucya stáli v pokoji a tušili to taky. Tohle je vážně hodně špatný. "To určitě ta děvka a její debilní manžílek!!! A celej ten jejich spolek!" nadával. Rosemyra a Dave neměli tušení, co se děje, ale všichni, co tu byli, všichni ti znetvoření umrlci byli zaražení a nervózní. Asi jako když máte tušení, že vás učitel vyzkouší a vy jste se zrovna neučili.
"The darkness is everywhere. They say we are crazy, the say we are ill. You can´t hide from us!!!" letěli Snigami. Byli už skoro u domu a Kagami s Mariou si prozpěvovali a Smrti to začalo lést na nervy. "You you you you you you you...." začla Maria a málem už jí vážně jedna přiletěla. "Nemůžete bejt zticha sakra?" otočila se na ně. Maria i Kagami přestali a zarazili se. "Omlouváme se..." a dál bylo ticho. Konečně ho uviděli!
Normální člověk sice vidí jenom dům, ale pokud jste bůh smrti, tak vidíte všechnu tu špatnou energii, všechno to zlo, jak se plazí celé desítky metrů okolo domu. A taky, pokud máte zrovna tento dar... tak vidíte všechny mrtvé.
Dovnitř vletěli okny, aby se snad přesvědčili, že tu nikdo nezbyl. Maria zahlédla na stole recepty, na jí dost dobře známé léky. "Proboha... taky jí chtěli dohnat k šílenství?" řekl Ashuki. Maria se na něj otočila. "Musíme to prostě zničit, ikdyž nechápu, na co jsme museli tolik šetřit sí-"
"Hej všichni!!" ozvala se ale Smrt a všichni šli za jejím hlasem. Vešli do místnosti, kde stály hodiny. Ty hodiny, které tu nejsou. "Co to kurva je?" podíval se na to Elenius, technický přeborník v rodiny, který je ovšem celkem nedoceněný. Samozřejmě věděl, že tohle má s časem sice společné hodně, ale ne zrovna tím způsobem, jak je pro lidi jaksi nejlepší. "Já měl za to, že tuhle věc jsme zničili už když to ta šílené bába vytvořila..." ozval se Daiki a Smrt mu dala za pravdu. Opravdu je zničili, ale ony tu jsou znova.
"Když zničíme hodiny, tak se objeví znova, ne?" zauvažoval Hideki. "Ano..." kývl Elen. "Tak potom musíme zničit opravdu..." rozmáchl rukama. "Celý dům!" kývla Smrt. "Taková škoda..." vzdychla Maria. "Mari, mysli na ty duše, co se tady chytily a teď nemaj klid..." zamračil se na ní její manžel. "No jo furt, já níc ne-"
"Tak šup, klekněte si a přestaňte bádat nad vaším vkusem..." pobídnul je Kagami.
"Opakujte po mne a soustřeďte všechnu svojí energii na moje ruce..." řekla rozhodnutě Smrt.
"Já jako Shinigami přísahám, že jsem tu, abych chránil duše. Ať jsou dobré nebo špatné, šťastné nebo nešťastné. Slibuji, že je vždycky uvrhnu na správnou stranu dle svého nejlepšího svědomí. Slibuji, že nikdy nebudu jen kvůli svým potřebám zabíjet nevinné. A proto prosím Smrt, Boha a všechny démony a anděle, dovolte mi zničit tuto nečistou věc, jenž uvězňuje duše zde. Ave...." řekla Smrt.
"Já jako Shinigami přísahám, že jsem tu, abych chránil duše. Ať jsou dobré nebo špatné, šťastné nebo nešťastné. Slibuji, že je vždycky uvrhnu na správnou stranu dle svého nejlepšího svědomí. Slibuji, že nikdy nebudu jen kvůli svým potřebám zabíjet nevinné. A proto prosím Smrt, Boha a všechny démony a anděle, dovolte mi zničit tuto nečistou věc, jenž uvězňuje duše zde. Ave...." zopakovali po ní a začly se dít věci!
ČTEŠ
Welcome, hahahah!
Horror"V tom domě nikdo nežije už 50 let!" Takhle lehkovážně to začíná vždycky, ale z toho je pak vyvozen i konec. Měl to být jen hloupý úkol do školy. Jay chtěl dobrou známku a trochu postrašit svou přítelkyni. Ale to netušil, do čeho je zatáhl. Vrátí se...