Mallory věděla, že je určitě něco špatně, když jí Taehyung na pozdrav jen pokýval hlavou. Nechtěla se ho ale hned vyptávat, a tak se v tichosti posadila ke svému stolu a z tašky si vytáhla tablet.
Zatímco byla doma, začala pracovat na předběžné šabloně jednotlivých stránek, a protože už i něco málo měla a nevypadalo to úplně nejhůř, chtěla to Taehyungovi ukázat, no kdykoli se na něj podívala, odvaha k tomu ji okamžitě přešla.
Byl ve svém vlastním světě a podle všeho neměl zrovna tu nejlepší náladu.
Bála se, že by ho akorát otravovala.
Když se však zničehonic zvedl a trochu neobratně se přesunul k oknu, které následně otevřel a zůstal u něj stát, nepříjemným způsobem zpozorněla.
"Jsi v pořádku?" zeptala se.
Nijak jí neodpověděl, a Mallory tak začala trochu panikařit. Netrvalo jí však příliš dlouho, než jí došlo, o co doopravdy jde. Obzvlášť, když během pár vteřin začal sípat, a jí bylo jasné, že jeho astma se zase ozvalo.
Byla v tu chvíli rychlejší než on a podala mu jeho tašku. Tentokrát věděl, kam sáhnout, ne jako minule a inhalátor měl v rukou během krátkého momentu.
"Lepší?" zamumlala, jakmile se zdálo, že se trochu srovnal.
Přikývl.
"To vždycky přijde tak najednou?" nechápala.
O astma nevěděla prakticky vůbec nic, opravdu jen minimum. A pochopitelně ji trochu stresovalo, že už to bylo podruhé, co viděla na vlastní oči jeho účinky.
"Promiň."
Mallory se zamračila. "Vůbec se neomlouvej."
"Vidím, že tě to rozhodilo."
"O to teď vůbec nejde," namítla. "Hlavně jestli jsi ty v pohodě."
ČTEŠ
MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth ✔
FanfictionMallory se rozhodla oslavit narozeniny zcela netradičním způsobem.