66

46 12 2
                                    

"Můžete mi laskavě říct, proč jste chtěli, abych přišel?"

Jimin se sice snažil tvářit naštvaně, ale podle toho, jak mu cukaly koutky úst, realita byla úplně někde jinde.

"To se mám jako dívat na to, jak se k sobě máte, nebo co?" pokračoval. "Víc single se už cítit nemůžu."

Taehyung se krátce zasmál, no i přesto od sebe Mallory nepouštěl a dál ji v těsné blízkosti držel kolem ramen.

"Nestěžuj si a sedej," řekl Taehyung. 

Jimin si povzdechl, no bez jakýchkoli námitek se posadil do křesla.

"Kvůli tomu jsi nebyl ve škole?" zeptal se. "Mohl jsi aspoň napsat, že máš v plánu zatáhnout. Mallory, vím, že jsi nezodpovědná, ale nekaž ho."

"Hej, já za nic nemůžu," bránila se.

"Jo, bylo mi dneska na nic," přiznal Taehyung. "Ale to už je teď jedno. Máme objednanou pizzu a taky mi konečně přišly ty hry, které jsme minulý týden vybírali."

"Fakt? Už přišly?" Jiminovy oči se rozzářily. "Teda... Samozřejmě jsem chtěl říct, že jsem rád, že se cítíš líp."

"No jasně." Protočil Taehyung očima.

"Stejně," zamumlal Jimin po chvíli, co si s nadšením prohlížel obsah balíčku, který Taehyungovi dorazil. "Vy dva... Jestli mám být upřímný, docela mě stresuje, že jste spolu."

"Proč?" nechápal Taehyung. 

"Protože vás oba dva moc dobře znám. Jestli budete vymýšlet nějaký blbosti..."

"Neboj," ujistil ho Taehyung.

"Jen říkám." Pokrčil Jimin rameny. "Jsem připravenej vás srovnat, když to bude potřeba."

MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat