"Nepiješ kafe?" zeptal se, když si Mallory zase objednala horkou čokoládu.
"Jen občas. Řekněme, že kofein na mě nemá moc dobrý účinek, takže zbytečně neriskuju."
Nakonec se jím nechala přemluvit a počkala na něj, než mu skončilo sezení u školního poradce. Nevěděla, co si od toho sliboval a proč byl tak neústupný, ale možná jen hledal další ztracenou duši. Svým způsobem jí to bylo sympatické.
"Já kafe piju až moc," přiznal. "Žádný efekt to na mě nemá."
"Víš, že existuje něco jako otrava kofeinem?"
Taehyung v překvapení pozvedl obočí. "Vážně?"
"Jo, jednou jsem na to někde narazila a trochu si o tom početla."
"Mohlo by mě to zabít?" zeptal se úplně vážně.
"Ne," odpověděla Mallory. "Ale rozhodně to není nic, co bys chtěl dobrovolně zažít."
"Mhh, možná mě přešla chuť," zamumlal a hrnek s kávou od sebe trochu odsunul.
"Prosím tě." Zasmála se. "Jedna káva ti nic neudělá," ujistila ho. "Navíc, v té tvé je víc mlíka než kávy, fakt se nemáš čeho bát. Navíc hádám, že tu nejsme kvůli tomu, abychom se bavili o tom, jestli umřeme, pokud si dáme moc silné kafe. Takže?"
"Přemýšlel jsem. Protože jsem taky nucený najít si zájmovou aktivitu. Školní. A hádám, že oba dva máme úplně stejný problém."
"Ne. Tvůj problém je ten, že podle všeho bys přece jen něco dělat chtěl, ale ve škole tě nic nezaujalo. Můj problém je ten, že v prvé řadě nechci dělat vůbec nic."
"Spíš bych řekl, že ti vadí, že tě do toho někdo nutí a ne, že bys nechtěla."
"Rozbor toho, co chci a co ne, stejně k ničemu nepovede."
"Ještě sis ani poslechla, co za nápad mám a rovnou říkáš ne."
"Věříš snad, že bych změnila názor?"
"Umím být přesvědčivý."
ČTEŠ
MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth ✔
FanfictionMallory se rozhodla oslavit narozeniny zcela netradičním způsobem.