65

45 12 0
                                    

"Vzal jsem si léky, jako vždycky, ale nemůžu se toho zbavit."

Přecházel tam a zase zpátky, viděla, jak se mu třesou ruce. Chvilkami se sice zdál být relativně v pořádku, hned vzápětí jej to však zase pohltilo. Panika. Vypadalo to, že se sotva nadechne. On sám netušil, co dělat a Mallory se snažila nepanikařit víc, než panikařil on.

Taehyung byl u sebe doma, podle všeho ráno neodešel ani do školy. Necítil se nejlíp a přetrvávalo to. Mallory netušila, jak by mu mohla pomoct, ale věděla, že něco, cokoli, jednoduše udělat musí.

"Zastav se na chvíli."

Poslechl ji a ustal v pohybu.

"A zhluboka se nadechni. Bude to dobrý, ano? Slibuju. Chceš jít ke mně?"

Párkrát zhluboka nabral vzduch do plic, načež souhlasně pokýval hlavou.

Mallory k němu pomalu přecházela, kdyby si to třeba ještě rozmyslel, ale nestalo se tak. Nechal ji, aby ho objala kolem pasu a během chvilky měla ona sama co dělat, aby se zvládla nadechnout, jak pevně ji u sebe držel.

"Trochu povol."

"P-promiň."

"Je to v pohodě. Klid. Zkus přemýšlet nad něčím jiným, zkus svou hlavu nějak rozptýlit. Řekni, máš oblíbené místo?"

Stejně jako předtím, i teď akorát přikývl na souhlas.

"Kde? Je blízko? Nebo je odsud daleko?"

"Daleko," hlesl. "Nebyl jsem tam už dlouho. Ale chtěl bych. Zase někdy."

"Tak vidíš. Můžeme si naplánovat výlet. To zní jako fajn nápad, ne?"

Opět přikývl.

"Beru tě za slovo, jen aby jsi věděla," promluvil teprve až po nějaké době, co mu vykládala všelijaké nesmysly, jen aby ho alespoň trošku rozptýlila od nejrůznějších vtíravých myšlenek a zlých pocitů.

A nejspíš se povedlo.

"S tím výletem?" ujistila se.

"Jo. Pojedeme skoro čtyři hodiny vlakem. Na samotu. U babičky jsem trávil každé léto."

"To tedy bude dobrodružství."

"Mhh," pousmál se. "Ale tady... Tady je to taky pěkný."

"No nevím, mohl by jsi si tu trochu uklidit," pronesla žertovně.

"Upřímnost nadevše, viď? Ale tím tady jsem myslel tady u tebe. Děkuju. Asi mě budeš muset objímat ještě hodně dlouho."

Schovával se u ní v náruči jak malej kluk. Kluk, co taky potřebuje zachránit.

"Myslím, že to zvládnu."

MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat