Vypravila se k Taehyungovi domů. Přemlouvala sek tomu po odchodu Jimina celé dopoledne, ale vyřešit to osobně bude určitě mnohem lepší, než se o to snažit přes mobil.
"Proč jsem si myslel, že jsi se na mě úplně vykašlala?" zeptal se, jakmile ji spatřil u jeho dveří.
"Omlouvám se, dala jsem si načas."
Pozval ji dovnitř a bez jakéhokoli vyptávání jí začal připravovat horkou čokoládu.
"Mohla jsi mi alespoň jednou odpovědět," neodpustil si výtku. "Aspoň jednu zprávu. Víš jak hrozně mi bylo?"
Zasloužila si to. A zasloužila by si na svou hlavu naložit ještě víc.
"Opravdu mě to mrzí. Přemýšlela jsem hlavně nad sebou, ale měla jsem i nad tím, jak to asi celé vidíš ty," uznala svou chybu. Dlužila mu to. Alespoň tohle.
"A došla jsi vůbec k něčemu?" ptal se, zatímco se mu ve tváři zračila únava. Podle všeho a hlavně podle kruhů pod očima toho nejspíš v posledních dnech moc nenaspal. Cítila se tak ještě hůř.
"Asi ti už došlo, že je to se mnou dost komplikovaný. Nechci se na to nijak vymlouvat, to určitě ne, jen je to něco, s čím bys měl počítat. Upřímně... nedovedu si představit, že bych o tebe měla jen tak přijít. Jsi pro mě opravdu důležitý. Víc komunikuju. Dělám to sice pořád, ale už se do sebe ani tolik neuzavírám. Uvědomuju si i to, že jak se chovám, má nějaký dopad na lidi okolo mě, i když mi tedy pořád dost dlouho trvá, než mi dojde, že dělám chyby. Není to nejlepší, mám toho pořád hodně co zlepšovat, ale rozhodně bych na tom teď takhle nebyla, kdyby nebylo tebe. Nechci ti nic slibovat, ale taky nechci nic zahazovat jen kvůli tomu, že by to nikam nevedlo, protože bych něco určitě pokazila a že si hlavně nezasloužím někoho, jako jsi ty. Jestli je totiž někdo, kdo by tu šanci měl dostat, tak jsi to bez pochyby ty, pro mě ano."
Taehyung dobrou chvíli nic neříkal. Pak se akorát zhluboka nadechl a pokroutil hlavou.
"Ty mi dáváš zabrat," zamumlal. "Nejdřív mě ignoruješ a pak si sem najednou přijdeš a povíš mi něco takového. Chceš mi snad způsobit srdeční zástavu?"
"Ne, to vážně nechci," řekla se smíchem.
Pousmál se. "Jsem rád, že jsi mi tohle všechno řekla."
"Já taky."
"A jsem rád, že jsi přišla. Doufám, že zůstaneš dýl než jen na horkou čokoládu."
ČTEŠ
MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth ✔
FanfictionMallory se rozhodla oslavit narozeniny zcela netradičním způsobem.