23

45 10 0
                                    

"Hodně jsem nad něčím přemýšlela," přiznala, zatímco upřeně sledovala její hrnek s horkou čokoládou. 

"Hádám, že se mi teď svěříš nad čím."

"Proč vlastně chodíš za školním poradcem?" zeptala se proto.

"Ze stejného důvodu jako ty. Musím." Pokrčil rameny.

"Ne, ty moc dobře víš, že takhle jsem to otázku nemyslela. Ale to je nejspíš jedno, chápu, proč mi to nechceš povědět. Jen... jednou mi něco řekl a já jednoduše nechápu z jakého důvodu."

"Co to bylo?" zeptal se Taehyung se zájmem.

"Že se tě nemám stranit," rozhodla se povědět pravdu. "A že bychom na sebe mohli mít dobrý vliv. Najít rovnováhu. Opravdu hodně jsem nad tím uvažovala a je mi vlastně trapný, že jsem nejspíš pochopila, co by to znamenalo pro mě, kdybychom spolu komunikovali, trávili čas, ale na druhou stranu vůbec netuším, jak by to mohlo souviset s tebou. Respektive, co ty by jsi z toho mohl těžit."

Taehyung dlouhou dobu mlčel a Mallory ho nechala. Nakonec však přece jen promluvil a podle všeho měli oba dva podobné pocity. Na jednu stranu to chápal, na jednu vůbec.

"Jsi nohama na zemi," řekl. "Možná až moc. Já ne. Mám o tobě hrozně smíšený dojmy, nikdy nevím, jestli mě místo pozdravu třeba nepraštíš-."

"Hej," skočila mu do řeči. "To bych nikdy neudělala. Tvoje smíšený pocity jsou v tomhle ohledu naprosto mimo."

"Když to říkáš," pousmál se. "Každopádně jsme si podle všeho asi souzeni."

"Tak zase takhle vážně bych to nevnímala."

"Být tebou, radši bych se s tím jednoduše smířil, Mallory."

MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat