60

44 12 3
                                    

"Pomalu, Tae, pomalu."

Nesnažila se ho však od sebe nijak dostat, to ne. Nevadilo jí, že je najednou až trochu příliš blízko, no nemohla si pomoct a ta slova stejně vyřkla.

"Já vím," zamumlal Taehyung. "Vím. Ale já už to prostě nemůžu vydržet. Snažím se. Jenže ty mi vůbec nic neulehčuješ. Ani si nedovedeš představit..."

"Co?" hlesla.

Taehyung nic neříkal, jen ji pevně chytil za boky a vyzdvihl na kuchyňskou linku.

"Právě jsi mě posadil do mouky."

Kterou ještě před chvilkou sám svou vlastní šikovností rozsypal.

Taehyung to však nijak nekomentoval, jenom se krátce zasmál, přičemž se k Mallory akorát ještě o něco víc naklonil. Během vteřiny pak měla jeho rty na krku.

Doslova se jí zadrhl dech. 

Pomalu se posouval výš, přes jemnou kůži na krku k její k čelisti, bradě a nakonec až k jejím rtům.

Bylo to jiné, než když ji tenkrát líbal opilý. Lepší. Spolupracovala. Líbilo se jí to možná až moc, ale ani on se nedržel nijak zpátky. Nohy měla okolo jeho pasu a v momentě, kdy si jej k sobě přitáhla o něco víc, tiše sykla od bolesti. Spodní ret jí skousl víc, než bylo příjemné.

Taehyung se odtáhl sotva na pár milimetrů. "Promiň." Dal jí malou pusu. "Nechtěl jsem." A další. A pak další. A zase.

Mallory se zasmála. "Přestaň."

"Ani náhodou."

MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat