Její návštěvy u školního poradce se chtě nechtě staly pravidelnými. A stejně pravidelně, jako tam chodívala, tak i pravidelně potkávala jeho. Podle všeho měl sezení hned po ní a v onu dobu, kdy odcházela, se střídali.
Občas se s ní sice snažil prohodit pár slov, ale ona si kromě vzájemného pozdravení držela dostatečný odstup a nehodlala na tom nic měnit. A možná by to tak i dodržovala nadále, kdyby nenastal moment, který všechna její přesvědčení v dané situaci pohřbil.
"Děje se něco?" optala se, jakmile vyšla z kanceláře školního poradce a spatřila ho.
Horlivě hledal něco ve svém batohu a Mallory moc dobře viděla, jak se mu klepaly ruce. Zničehonic však tašku odhodil, zaklonil hlavu a opřel si ji o stěnu za sebou. Snažil se zhluboka dýchat, ale jen sípal a po tvářích mu steklo pár zbloudilých slz.
Mallory velmi rychle pochopila, co byla ta věc, jež hledal, a tak se bez váhání dala do prohledávání jeho batohu sama.
Netrvalo dlouho a inhalátor se jí přece jen podařilo objevit. On to nejspíš v návalu neočekávané paniky nebyl schopný zvládnout a Mallory se tomu ani nedivila.
Nemohl se pořádně nadechnout.
Viděla úlevu v jeho tváři, jakmile mi inhalátor podala a k jejímu překvapení ji pocítila i ona sama.
ČTEŠ
MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth ✔
FanfictionMallory se rozhodla oslavit narozeniny zcela netradičním způsobem.