"To, že spolu občas prohodíme pár slov, neznamená, že jsme kamarádi a že si ke mně můžeš sedat během oběda."

Taehyung nad jejími slovy akorát pokrčil rameny a věnoval jí krátký úsměv.

"Tae-."

"Dovolil bych si s tvými slovy zásadně nesouhlasit,  hlavně po včerejšku, ale chci se v klidu najíst," skočil jí do řeči. 

"Tak promiň, že jsem si dovolila něco namítnout."

"Ty dneska asi nemáš tu nejlepší náladu," zkonstatoval Taehyung a Mallory nezbývalo nic jiného než souhlasně mlčet, protože se nepletl.

Dnes opravdu neměla svůj den. Na hodině moderních dějin ji nepříjemně překvapil test, o němž neměla ani ponětí a stejně ji nepotěšilo ani následné zadání projektu do dvojic. Fakt, že s ní dobrovolně nikdo nechtěl být, ji zase tolik starosti nedělal, protože s tím jednoduše počítala, ale po sociální stránce není připravená na to, aby komunikovala a spolupracovala s někým naprosto cizím a s někým, jehož zájem dělat to samé, už jenom kvůli její osobě, je naprosto nulový. 

"Neměl by jsi se ke mně takhle hlásit," upozornila ho. "Bude lepší, když budeme předstírat, že se vůbec neznáme."

"Proč?" nechápal, zatímco ji zmateně sledoval, když si začala brát své věci, a chystala se tak na odchod.

Mallory věděla, že s ním neměla nikam chodit. Teď si tím byla jistá.

"Říkám, že to tak bude lepší. Promiň."

MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat