"Když jsem psala, že na mě musíš pomaleji, tohle rozhodně nebylo to, co jsem myslela."
"A to jsme si to brownie měli sníst venku na lavičce?"
"To brownie je hlavně pro tebe, ne pro nás oba."
Taehyung se usmál. "Je vlastně roztomilý, jakým způsobem se mi omlouváš. Nejdřív to bylo kafe, teď sladký. Pamatuješ si, co mám rád."
"Prosím, nech těch řečí, už tak se tady necítím úplně nejlíp a tohle mi moc nepomáhá."
"Klid, prosím tě. Jako doma, Mallory, jako doma."
Ano, vzal ji k sobě domů. A ano, neměla ani ponětí o tom, že má něco takového v plánu, když se spolu setkali někde na půli cesty.
"No, k nikomu běžně na návštěvy nechodím," přiznala.
"Neboj, postarám se o to, aby jsi se tu měla jak v bavlnce."
"To mě taky nijak neuklidňuje."
"Ale domácí horkou čokoládu se šlehačkou neodmítneš," usoudil a usoudil správně.
Taehyung měl jak jinak než kafe a zatímco se cpal brownie, Mallory ho jen v úžasu sledovala.
Že by se jí doopravdy povedlo?
"Zdá se, že ti chutná."
Taehyung horlivě pokýval hlavou. "Mof."
"Nemluv s plnou pusou. Ještě ti zaskočí a co pak?"
"Dáš mi první pomoc."
"Jestli v tomhle budeš pokračovat i dál, tak půjdu domů," upozornila ho. "A myslím to naprosto vážně."
"Kdybys jen věděla, jak moc se snažím."
"Co? Dovést mě k šílenství?"
Taehyung se usmál. "Dej si ještě čokoládu."
ČTEŠ
MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth ✔
Fiksi PenggemarMallory se rozhodla oslavit narozeniny zcela netradičním způsobem.