"Chceš odejít? Půjdeme spolu."
Mallory ale pokroutila hlavou. "Jsou to Jiminovy narozeniny. Měl bys tady být. Určitě by ho mrzelo, kdyby jsi najednou odešel."
"Pochopil by to," namítl, ale Mallory i nadále nesouhlasila.
A tak se vrátili.
Taehyung držel její ruku v té své a Mallory se jen cítila na očích druhých zase o něco víc.
"Pojď," řekl však Taehyung a vedl ji pryč. Skončili nakonec kuchyni, kde byla akorát tak zásoba jídla a pití a pak oni dva.
"Dej si, trochu se uvolníš," řekl Taehyung, načež jí podal kelímek s pro ni neidentifikovatelným nápojem.
"Nepiju, vždyť víš." Alkohol bylo to poslední, na co teď myslela.
"Tohle ti nijak neuškodí, tak pij, není to nijak silný."
Ale právě fakt, že Mallory nepije, zapříčil její nízkou toleranci, takže ve výsledku bylo úplně jedno, jak silné to pití bylo, nebo nebylo, protože jí doopravdy stačilo málo.
Stála zády opřená o kuchyňskou linku, ponořená do vlastních myšlenek a s prázdným pohledem upřeným na kelímek v jejích rukou.
"Měla bych se po tom cítit líp?" zeptala se, protože ne, bylo jí spíš hůř. Nechápala, z jakého důvodu někdo v alkoholu může hledat útěk. Taehyung pil mnohem víc, než ona a podle všeho mu to nedělalo vůbec žádný problém. Nejspíš to pro něj doopravdy byla forma jakéhosi uvolnění a zábavy, Mallory se to ale příliš nezamlouvalo.
"Proč mi to přijde roztomilý?"
"Co jako?" nechápala.
"Ty. To, jak se teď na mě díváš. Nijak mi celou tuhle situaci neulehčuješ."
Tuhle situaci?
Mallory netušila, co má na mysli a už vůbec netušila, proč se k ní zničehonic až natolik přiblížil. Kelímek, který měla v pravé ruce, jí sebral a položil na linku hned za jejími zády.
"Tae," hlesla, když položil ruce na její boky. "Co blbneš?"
"Ty jsi si ještě nevšimla? Hrozně moc se mi líbíš."
ČTEŠ
MALLORY SAYS HAPPY BIRTHDAY | kth ✔
FanfictionMallory se rozhodla oslavit narozeniny zcela netradičním způsobem.