🍃Bölüm~22🍃

7.7K 392 120
                                    

Medya: Ahu

Medya 2: Teoman ~ Sevdim seni bir kere
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

🌺
••••••

*Dost gerçekleri,
  Düşman işine geleni,
  Deli ağzına geleni,
  Aşık içinden geçeni söylermiş...
                                         (Özdemir Asaf)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Yazar'dan:
•••••••••••••••

Aleyna tüm benliğini sarmalayan heyecan duygusuyla yine en yakın arkadaşı Efsa'lardaydı. Tüm burukluklarına rağmen mutluydu genç kız. Her şeye, tüm eksikliklerine rağmen tüm hayatı boyunca hiç olmadığı kadar mutluydu.

Çünkü bugün kendi yuvasını kurma yolunda attığı adımlara bir yenisi daha ekleniyordu. Nişanıydı bugün genç kızın. Sevdiği adamla birliktelikleri için en önemli adımlarını atıyor, nişanlanıyorlardı.

Çok güzel bir mekan seçmiştiler nişan için, Ferit ve Aleyna ikisi birlikte. Ama Reyhan hanımın yine büyüklüğünü konuşturmasıyla Aleyna onlarda hazırlanacaktı ve Ferit onu buradan almaya gelecekti. Sonra hep birlikte mekana geçeceklerdi. Aleyna çok mutlu oluyordu. Onu da birilerinin sevdiğini, önemsediğini bilmek genç kız için yepyeni duygulardı. Birkaç ay önceye kadar kimsesizken, şimdi etrafında bir sürü insan vardı. Hepsi her şeyin onun gönlünce olması için çalışıyor, Aleyna'nın yüzü gülsün diye uğraşıyordu. Bunları ilk kez tadan Aleyna içinden iyi ki diyordu. İyi ki hayatında yepyeni bir sayfa açarak gelmeyi kabul etmişti buralara... İyi ki bu yüce gönüllü insanlarla tanışmıştı. İyi ki Ferit girmişti onun hayatına...

"Çok güzel oldun canımın içi." dolu dolu olan mavilikleriyle kendisinin koluna sarılan arkadaşına baktı genç kadın. Yedinci ayına geçmiş bebeği, çok tatlı gösteriyordu onu...

"Gerçekten mi?" diye sorarken aynanın tam karşısına adımlamış, bir kaç saattir süren hazırlıkların sonucuna bakıyordu.

Üzerine geçirdiği mavi abiyesi askılı koldu ve hafif göğüs dekoltesi vardı. Elbisenin üzerini örten beyaz desenlerse ona çok daha hoş bir hava katıyordu. Kahve renkli olan saçlarını ise dalgalandırarak salık bıraktıktan sonra sağ tarafından bir tutam saçı ayırarak yine elbisesi renk olan çok güzel bir tokayla tutturmuştu...
Siyah göz kalemi ve rimel kullanarak yaptığı göz makyajı genç kızın boncuk boncuk bakan elalarını daha da belirginleştirmişti. Yüzüne sürdüğü hafif allık ve dudaklarında olan uçuk pembe tonlarda olan ruj ise ona tam yeni gelin utangaçlığı havası katmış, çok tatlı gözükmesine neden olmuştu. Takı olaraksa sadece küpe ve bileklik kullanmıştı. Tabii ki söz yüzüğü de parmağındaydı.

 Tabii ki söz yüzüğü de parmağındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Saklı Masal (Tamamlandı🍃)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin