Medya: Behçet Gülas ~ Kaya Olsam Sis Olsam.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌺
•••••* Hayata devam edebilmen için geçmişi geride bırakman gerekir..........
(Forrest Gump)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Yaman'dan:
••••••••••••••••Neydi geçmiş?
Akıp giden zaman mı?
Zamana hapssettiğimiz acılarımız mı?
İyi, kötü yaşanmışlıklar mı?
Yoksa aklımızı istila eden hatıralar mı?Geçemeyen yaralar, aklımızda hapssettiğimiz yaşanmışlıklardı geçmiş... Acı hatıralarımızdı geçmiş...
Geçmeyen yaralarımıza ev sahipliyi ediyordu geçmiş...Geçmiş...bir türlü geçmeyen geçmiş...acı veren...her gün küllerinden yeniden doğmamızı sağlayan geçmiş...
İnsan yaşadıkça an, geçmiş ve gelecek hep olacak... fakat geçmiş öyle ki, an da bile onu düşünüyor, geleceği bile ona uygun tasarlamak istiyoruz...
Birçok korkularımızın, acılarımızın, sebebi olan geçmiş...Geçmemiş, kabuk bağlasa da, bazen kabuğu kopan ve oluk oluk kanayan yaramdı Yaprak benim...Geçmeyen, acı veren geçmişimdi...
Bir de paylaşamamak vardı değil mi? İçimizi zehir gibi saran acılarımızı paylaşmıyoruz, zehrimizi akıtmıyoruz.
Yaprak'ın acısıyla yıllarca kavrulan yüreğim ilk kez bu gece az da olsa hafiflemişti. İlk kez bu gece bu kadar kolay gözyaşlarımı akıtmıştım.
İnsanın halinden en iyi aynı acıyı yaşayan insan anlar diyorlar ya. İşte bu lafın doğruluğunu Efsa'yı tanıdıkça daha da emin oldum.
Başından geçenleri öğrendiğim ilk an aklıma Yaprak gelmişti. Aynı dün onun Yaprak'ın başına gelenleri öğrendikce kendi acılarını tekrar tekrar yaşaması gibi.
Az önce birlikte ağlamıştık onunla, birlikte sarılmıştık...birbirimizin yaralarını sarmak ister gibi.
Efsa her şeyiyle çok etkiliyordu beni...
Ona çekilirken buluyordum kendimi...
Yaprak'tan sonra yıllardır kendine kapanmış, hiçbir şeyden etkilenmeyen ruhumu çok derin etkiliyordu şu an kafası göğüsüme düşmüş, elini göğüsüm üzerine koyarak uyuyan küçük kadın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Masal (Tamamlandı🍃)
Fiksi Umum"Sana yardım edeceğim" sert ve erkeksi sesiyle konuşmuştu adam. Kelimeler ağzından hangi ara çıkmıştı hiç fark etmemişti. "Nasıl?" diye sordu kadın masmavi gözlerinden umut kırıntıları geçerken. Deli gibi merak ediyordu karşısında oturan daha bugün...