Herkese merhaba :)
Efsa ve Yaman'ı çok özlediğinizi duyduğum için, özel bölümle geldim😁❣
Açıkçası yavrucaklarımı yazmayı bende çok özlemişim :)
Hayde daha fazla uzatmayalım ve ilk özel bölümümüze geçelim 💚
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum,
Keyifli okumalar ❣Ufacık not: Zaman atlaması olacaktır🌼
Minik bir not daha: Masal Mavi'nin büyüklüğünden yola çıkarak yazdığım Aşk bir Masal isimli kurguma da hepiniz davetlisiniz. Çok yakın zamanda sizlerle olacak.
Medya: Masal Mavi
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡🌺
•••••Efsa'dan:
•••••••••••••"Babaaa," yatağın ortasına aniden çöken ağırlık ve odada yankılanan kulaklarımın zarını tehlikeye sokacak kadar tiz sesle irkilerek uykunun tatlı kollarından uyandığımda, yaşadığım şoktan dolayı yatakta oturur pozisyona geçmem kaçınılmaz bir son olmuştu.
Ne olduğunu anlamak ister gibi gözlerimi kırpıştırarak etrafa bakındığımda bakış açımı son zamanlar sık sık gördüğüm fakat asla alışamadığım tanıdık manzara doldurmuştu. Kızım yine sabahın köründe yatak odamıza dalarak bizi uyandırmayı başarmıştı.
Masal'dan sonra bakışlarımı kocama çevirdiğimde onun da benden farksız olduğunu görmüş, gülümsememe engel olamamıştım."Gün aydı uykucular, kalksanıza artık," kızımın ellerini göğsünde çaprazlaştırarak sergilediği bilmiş tavırları gözlerimi baymama neden oluyordu. Beş yaşını henüz doldurmayan kızım aşırı bilmiş ve çenesi düşüktü maalesef.
"Mavi'm, hiç anne ve babaya uykucu denir mi?" Yaman kızımızı belinden kavrayarak dizinin üzerinde oturttuğunda siyah saçlarını okşamayı ihmal etmemişti. Masal'sa mavi gözlerini kocaman açarak bir bana bir babasına bakıyordu.
"Denmez mi?" çocuksu sesi yüzümüzde gülümseme oluştururken Yaman minik elini kavrayarak, elinin üstüne birkaç ufak öpücük kondurmuştu.
"Denmez tabii bebeğim," diye onu yanıtladığımda yatakta onlara taraf kaymıştım. Yaman anında diğer elini benim belime atarak iyice kendisine çekmişti. Masal'sa dediğime karşı kaşlarını kavislendirmiş, hokka burnunu bilmiş edayla havaya dikmişti.
"E o zaman siz de uyansaydınız, hele baba sen, anneme sürpriz yapacağımız gün uyuyorsun," Masal lafını bitirdiği gibi gözlerini yeniden kocaman açmış, hızla eliyle ağzını kapatmıştı. Bense bilinmezlikle havalanan kaşlarımın altından ikisine de ters bakışlar atıyordum. Ne sürprizinden bahsediyordu benim minik civcivim?
"Ne sürpriziymiş bu?" Diye sorduğumda Yaman gözlerini kısarak Masal'a bakıyordu.
"Ay ben yanlışlıkla ağzımdan kaçırdım babacım," sesi ve bakışları mahcup çıkan kızımla Yaman başını iki yana sallamıştı.
"Ağzında bakla ıslanmayan bücürle işbirliği yapmanın sonucunun böyle olacağı belliydi zaten," kendi kendine alayla konuşan Yaman'la kaşlarım bu kez çatılmıştı. Ne karıştırıyordu bu ikisi benden habersiz?
"Hey siz ikiniz, neler karıştırıyorsunuz? Hemen dökülün," direktiflerimi verdiğimde Masal elini kaldırarak dudakları üzerinde hayali fermuar çekmişti.
"Ben bir şey bilmiyorum anne, babam planladı her şeyi," iki dakikada babasını satan kızımla gülme isteğimi zar zor bastırmıştım. İki dakika ciddi gözükmeme müsaade etmiyorlar yahu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Masal (Tamamlandı🍃)
Tiểu Thuyết Chung"Sana yardım edeceğim" sert ve erkeksi sesiyle konuşmuştu adam. Kelimeler ağzından hangi ara çıkmıştı hiç fark etmemişti. "Nasıl?" diye sordu kadın masmavi gözlerinden umut kırıntıları geçerken. Deli gibi merak ediyordu karşısında oturan daha bugün...