Medya: Sezen Aksu - Ben sende tutuklu kaldım...
**************************************🌺
•••••*Ya Rab belâ-yı aşk ile kıl âşina beni, bir dem belâ-yı aşktan etme cüda beni.
(Tanrım, aşk belasıyla beni tanıştır, bir an bile aşk belasından uzak tutma beni. ) Fuzuli
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Aleyna'dan:
•••••••••••••••••Bazı gerçekler vardır...acı olan gerçekler...
İnsan o gerçekleri kapalı bir kutunun içine koyarak engin denizlerin hırçın dalgalarına bırakmak istiyor, gitsin diye, çok uzaklara...sana ulaşamayacağı kadar uzaklara...
Ya da toprağın yedi kat dibine gömmek istiyor, yılların ölüleri gibi, bir daha karşına çıkmasın diye...İşte benim de hayatım böyle gerçekler üzerine kurulmuştu, daha anne karnına varlığımın düştüğü ilk andan....
Göz ardı etmek, unutmak, yüzleşmemek istesem de, olmuyordu işte.
İzin vermiyordu hayat saklı acılarımın kutularda kalmasına, bir yerlerden çıkararak savuruyordu önüme.Zaten sakin olan bir parkta, bir de insanların tek tük olduğu alanı seçerek bir bankta oturmuştum.
Öylece dalarak düşünüyordum.
Hayatımın nedenlerini, keşkelerini, olacakları, ya da olamayacakları düşünüyordum.Ha bir de az sonra anlatacaklarımı nasıl yapacağımı düşündüğüm gerçeği var, ve bu konuda ne yapacağımı bile bilmiyorum.
Erteleye, erteleye geçiştirdiğim görüşme bugün gerçekleşecekti ve açıkcası ne söyleyeceğimi, nasıl davranacağımı hiç bilmiyordum.
Gerçeklerin ağırlığıyla ezilen omuzlarını mı görecektim acaba?
Yoksa onu bile görmeme izin vermeden gidecek miydi?Fakat ben ne istediğimi bilmiyorum. Ona karşı boş değilim doğru, fakat birlikte bir şeyleri başaramama, biz olamama korkusu tüm benliğimi kaplayarak duygularımın önüne geçiyordu bir şekilde.
Derin bir şekilde iç çektiğimde kollarımı göğüslerim önünde çaprazlaştırmıştım.
Her şeyi akışına bırakarak gelmiştim buraya, ne olacaksa olsun ve bu belirsizlik bitsin diye. Ama içimi kaplayan gerginlik, ne olacağını, nasıl tepki vereceğini bilememe korkusu beni olumsuz etkiliyordu.Dalgın bakışlarımı gayri ihtiyari olarak sol tarafıma çevirdiğimde, tüm yakışıklılığıyla Ferit'in bana doğru geldiğini görmemle hafif doğrulmuştum.
"Ben erken gelmiştim, ama sen benden de erkenci davranmışsın" gülümseyerek yanımda olan boşluğa kurulan adama zoraki bir gülüşle güldüm. Evet, öncesinde kendimle yalnız kalmak için bir saat kadar erken gelmiştim buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Masal (Tamamlandı🍃)
General Fiction"Sana yardım edeceğim" sert ve erkeksi sesiyle konuşmuştu adam. Kelimeler ağzından hangi ara çıkmıştı hiç fark etmemişti. "Nasıl?" diye sordu kadın masmavi gözlerinden umut kırıntıları geçerken. Deli gibi merak ediyordu karşısında oturan daha bugün...