Ráno jsme Darcy vysvětlili, že pojedeme zítra do Doncasteru za mou rodinou. Nejvíc se těšila na mé nejmladší sestřičky. Zabalili jsme si tedy pár drobností do tašky, abychom je nemuseli nahánět zítra všude po bytě. Chceme totiž vyrazit už v sedm ráno, abychom se vyhnuli kolonám a byli co nejdřív u mě doma. To místo jsem už dlouho domovem nenazval, i přes to, že to je můj rodný domov. Neskutečně se těším na všechny. Zajímá mě, jak se po půl roce změnily. Až do oběda jsme hráli s Darcy deskové hry, pak už nás to ale přestalo bavit.
„A co budeme dneska dělat?"
„Já nevím Darcy. Harry má spoustu práce, takže budeš se mnou. Co chceš dělat ty?"
„Třeba jít na hřiště."
„Dobře, tak půjdeme. Běž se převléknout, řeknu o tom tátovi." Poslechla na slovo a vyběhla nahoru do pokoje. Já šel pomalu po schodech do pracovny. Sedl jsem si na Harryho klín a spojil naše rty.
„Půjdeme ven, abys tu měl klid." Oznámil jsem mu.
„Dobře. Jindy bych šel s vámi, ale mám hodně práce."
„To chápu. Do večeře budeme doma." S polibkem jsem se zvedl a odešel se převléknout. Pak jsem se ještě v rychlosti rozloučil s Hazzou a vyrazil na nedaleké hřiště. S sebou jsem vzal pro jistotu jak peníze, tak pití pro Darcy.
-------
„Kevine!" Zakřičela směrem ke klukovi v jejím věku, když jsme došli až k dětskému hřišti.
„Ahoj Darcy." Pozdravila ji Kevinova maminka.
„Dobrý den." Prohodila rychle a běžela za svým kamarádem.
„Darcy!" Zavolal jsem na ni ještě. „Opatrně."
„Neboj se Lou." Řekla a šplhala na konstrukci.
„Dobrý den, jsem Karen, Kevinova máma." Představila se mi na pohled sympatická paní. Potřásl jsem si s ní rukou a představil se na oplátku. „Louis Tomlinson, těší mě." Paní byla velmi hovorná a ještě víc zvědavá. Seděla se mnou na lavičce a dávala pozor na své dítě. U toho si se mnou povídala. „A vy jste Harryho kamarád?" Ptala se. Zjistil jsem totiž, že se se Stylesovými znali.
„Jsem Harryho přítel." Neviděl jsem důvod, proč jí neříct pravdu. Vzápětí jsem své upřímnosti litoval.
„Co prosím? Takže Harry a Vy jste členy té komunity? A to je vám jedno, že jdete špatným příkladem Darcy? Jestli bude můj chlapeček kvůli vám gay, budete mít co dělat s mým manželem. Buďte rád, že vůbec ještě nechám občas Kevina s Darcy." Zvedla se a odešla pro svou ratolest. „Kevine, jdeme." I přes jeho protesty ho odvedla pryč. Jediné, na co jsem se zmohl, bylo koukání před sebe s pootevřenou pusou.
„Proč odešli?" Bylo mi líto Darcy, protože je to její nejlepší kamarád. Jeho problém je, že má homofobní rodiče.
„Omlouvám se, asi jsem řekl něco, co jsem říct neměl. Budeš si ještě hrát, nebo chceš už jít?"
„Tak asi už jít."
„Dobrá. Bude ti vadit, když se ještě zastavíme v obchodě?"
„Nebude." Vzal jsem ji za ruku a vyrazil s ní směrem z hřiště. Až k obchodu jsme šli pěšky a udělali si tak hezkou procházku. V supermarketu jsem koupil pět čokolád pro holky a jednu i pro Darcy, aby jí to nebylo líto. Pak už jsme se ale vydali domů. Když jsme přišli, byla ve vzduchu cítit povědomá vůně.
„Ahoj, ty si vařil?" Ptal jsem se a u toho si vyzouval boty.
„Ahoj lásko." Dal mi pusu na čelo a pokračoval: „Ne, objednal jsem nám KFC. Dlouho jsme ho neměli a jednou za čas to neuškodí." Jakmile se Darcy dozvěděla o tom, co bude k večeři, rozběhla se směrem do kuchyně. Harry jí ale zastavil tím, že jí zvedl do vzduchu a vzal si jí do náruče. Pak jsme se všichni odebrali ke stolu, kde jsme snědli úplně všechno. Na chvilku u nás běžela televize a pak už se šlo spát. Řekl jsem Harrymu o Kevinovi. Kupodivu se nezlobil.
ČTEŠ
Promise? Promise. (Larry, CZ) ✔︎
FanfictionHarry Styles žije poklidný život se svou snoubenkou Olivií Wilde a jejich dcerkou Darcy Styles. Jednoho dne se mu však otočí celý svět vzhůru nohama. ------- Datum vydání: 21. 1. 2021 ------- Umístění: - 2. v kategorii Louis