פרק:6-שיחת טלפון פתאומית

1K 62 42
                                    

נ.מ זיו-

אני מתבונן באמי מצחקקת עם שי בבריכה.. היום יום שישי כל משפחת ברקת התייצבה בבית ילדותנו יחד עם אבי ובלה. אחרי הקידוש שבו צחקנו ונהננו כולנו התפזרנו ברחבי הבית.

דין ואיתן דיברו במטבח עם נטלי העוזרת החדשה בת ה25. נעם אשתו של איתן ישבה בסלון עם בלה..הבטן ההריונית שלה בלטה והתינוק הקטן שון ישב על ברכיה. נעם ואיתן התחתנו חודשיים אחרי החתונה של אושר וטאי.

אבא שלי ועוד עישנו במרפסת בקומה השניה. טאי ואושר שמרו על הילדים בחוץ. שי אמי עמית וים שיחקו בחוץ, אני עמדתי ליד הבר בגינה והשקפתי עליהם.

מחשבותי נדדו לעניין כחולות יפות, שפתיים מלאות ושער גלי חום. מעניין מה היא עושה עכשיו, האם יש לה מישהו? האם היא בבית עם הוריה נהנת וצוחקת? או שהיא לבד בבר משתכרת ונותנת לבחור לגעת בה? המחשבה הזאת גורמת לי לרצות לזנק לאוטו שלי ולנסוע לחפש אותה.

אני בקושי מכיר אותה! אני לא יודע מה יש לי היא חירפנה אותי עם העניים הגדולות האלה שלה.

אמי צווחה שעמית הבהיל אותה, הצרחה שלה גרמה לי לזנק ממקומי ולשים יד על האקדח, אני חייב להירגע לעזאזל!

אושר התבוננה בי מהצד. היא ישבה על מיטת השיזוף, מאחוריה טאי. בזמן האחרון אושר נראתה מעורערת, כאילו משהו מעסיק אותה.

היא קמה ממקומה לחשה משהו לטאי נישקה את שפתיו וצעדה לעברי.

"היי" לחשה "היי" התבוננתי בפניה מנסה לפהנח מה נסגר איתה. היא חייכה טיפה "מה קרה? את כל היום עסוקה במשהו" היא נשענה על הבר והסיטה את מבטה לעבר הילדים המתרוצצים "אני בהריון." נשפתי בכבדות.

אחרי שי טאי רצה עוד ילד. אבל אושר לא הצליחה להיכנס להריון. הם הניחו לנושא ואמרו שזה יבוא מתי שיבוא בעזרת השם.

אבל אושר נראתה מטורדת "טאי יודע?" שפתה התחתונה רעדה "לא." נאנחתי "הלכת לרופא?" היא הנהנה "הרופא אמר שהעובר בסיכון גבוה..רוב הסיכויים שהוא..הוא ימות במהלך ההריון" ליבי פעם ודמעות ניקוו את עניה הכחולות של אחותי היפה.

"את רוצה להפיל?" שאלתי בזהירות "אין לי לב לזה. אם הוא ימות בבטן שלי אני יתמוטט עדיף שאני לא יעשה את זה..כי הידיעה שיש אחוז אחד של סיכוי שהוא לא ימות." הנהנתי בהבנה.

"את צריכה לספר לטאי" היא נשפה שאיפה נרעדת ודמעה התגלגלה במורד לחייה "אני לא רוצה שהוא..הוא היה אומלל. גם ככה קשה לו אחרי מה שקרה עם מאור וירין" מאור וירין היו החברים הכי טובים שלו..הם נהרגו.

"בכל זאת זה גם הילד שלו אושר." היא הנהנה וחייכה מבעד לדמעות "אספר לו מחר..אבל עזוב את זה, אני רואה שמשהו מעסיק אותך, ספר לי עליה" גילגלתי את עניי אחותי פאקינג קוראת מחשבות.

"פגשתי אותה כמה פעמים,היא מוכרת לי מאיפשהו..יש לה עניים כמו של אמי,היא תמימה אבל משהו בעניה אומר לי שלא." היא חייכה "תהיה עדין איתה, היא בסוף תיפתח בפנייך" צחקתי "כולן נפתחות בפניי" אושר סטרה עלי על העורף בגלל הרמיזה הגסה.

"מטומטם" הפטירה וניגבה את דמעותיה. היא צעדה לעבר טאי, המבטים האלה שלהם. קינאתי בזה. הוא נישק אותה והסתכל עליה כאילו היא הדבר החשוב בחייו, היא הסתכלה עליו כאילו הוא עולמה. וכשהם הסתכלו על ילדיהם הם חייכו ומבטים של אהבה זרמו.

אני גם רוצה, אחת שכל עולמי הוא היא,שכל מה שאני רוצה לעשות הוא להיות איתה,שכל רגע שאני לא איתה ישרוף אותי.

נאנחתי ופניתי לעבר הסלון. פתאום הודעה נשלחה אליי.

לך תדבר איתה, תאהב אותה,תכיר אותה. אתה לא תתחרט וזאת הזדמנות טובה. אל תפספס אותה אם הגורל רצה שתפגשו אז אתם מיועדים זה לזה. תהיה מאושר ותהנה מכל רגע, זה מגיע לך. אוהבת אותך תמיד! אחותך הנדירה היפה המדליקה והכי מושלמת שלך..נ.ב תיזהר לגנוב מהלזניה במקרר אני ישפד לך את העניים.

חייכתי להודעה של אושר. אני מת על אחותי. טוב החלק של הנ.ב הפחיד אותי רצח וכל הערב שמרתי מרחק מהמקרר. מאוחר יותר ששמעתי צעקות ושבירה של כוס גיליתי שאיתן אכל את הלזניה. אחותי המטורללת.

נ.מ סול-

לפעמים אני מתלבטת אם טוהר עושה את עצמה מטורללת או שהיא באמת כזאת.

הילדה המשוגעת צרחה מהמקלחת שלי בזיופים מצמררים שיר של בריטני ספירס..

צלצול טלפון נשמע, זה היה הטלפון שלי עניתי בלי לשים לב למספר.

"שלום לך ילדה יפה" הלב שלי פעם ולחיי הסמיקו לשמע קולו של זיו "מאיפה לך המספר שלי?" שאלתי "יש לי קשרים" ענה בשעשוע "רציתי לשאול אם את פנויה מחר בערב?" קימטתי את גבותי בבלבול "כן אני פנויה,למה אתה שואל?" היה רגע של שתיקה "כי אני רוצה לקחת אותך לדייט..את מסכימה?" חייכתי ,רגע מה? ממתי את מחייכת אוף סול את כזאת מטופשת!

"אמ.. כן אני יכולה כאילו בסדר אני אבוא לדייט" אוף אני מסמיקה! הוא צחק מהצד השני של הקו

"אבוא לאסוף אותך בשמונה תתלבשי יפה נסיכה" וניתק.

..............................................................
מקווה שאהבתם❤
הרבה זמן לא העלתי פרק אני קצת בלחץ מהלימודים מצטערת! ברגע שהיה לי זמן אני אפציץ אתכם בפרקים מבטיחה!
אואוו היפים שלנו יוצאים לדייטט!! אני מתרגשת בשבילם🥺😍

לפרק הבא -25 אצבעות 15 תגובות!

מילים-779

תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם💝

מי אתה?(ספר שני)Where stories live. Discover now