נ.מ זיו-
"אתה יודע בתור אחד שיש לו שלושה ילדים אני כן יכול לעזור לך" טאי בעלה של אחותי אמר בזמן שאכל ארטיק. "כן אני יודע, אבל אני כל הזמן מבקש מכם להיות בייביסיטר, וכבר לא נעים.." טאי גילגל את עיניו " תקשיב אם אני לא אעשה בייביסיטר על אמי אחותך תתלה אותי, ואני מאוד לא רוצה למות.. כך שאין בכלל שאלה כאן, אחזיר את אמי מחר בבוקר."
נאנחתי וטאי יצא מהמטבח . כיוון שהיום בערב יש לי דייט עם סול אני צריך בייביסיטר על אמי, ואני כל הזמן מבקש מאחותי ובעלה. וכיוון שעכשיו אחותי בהריון עכשיו ועוד הריון בסיכון , אני לא רוצה להעמיס.
עוז האח הלא נחוץ
עוז האח הלא נחוץ: שומע אני חייב עזרה🙏, עוד שעה אני צריך ללכת לאנשהו עם כפיר... יש מצב אתה מחליף אותי שניה במועדון? לך למועדון של ברק "פגסוס" ותשמור שם.
אני: אני יכול להישאר שם רק שעתיים
עוז האח הלא נחוץ: תודה אחי אתה מלך👌👌👌
אני: אני יודע עכשיו תשתחווה🛐
עוז האח הלא נחוץ : 🖕סתום
~כעבור שעה~
המועדון של ברק ושל עוז היה עמוס, בדרך כלל המועדון שלי ושל עידן הוא המועדון שהולך הכי חזק. למועדון שלי ושל עידן קוראים "איי פול", למועדון של עוז וברק קוראים "פגסוס", של איתן ודין קוראים "האס" . אני ועידן היינו הראשונים לפתוח מועדון, וברוך ה' הכל הלך מושלם מאז. השנה "פגסוס" התחיל להתפרסם יותר ויותר .
לקחתי כוס של ג'ק דניאלס וישבתי בבר. אחד החברים שלי ניגש אליי "מה קורה? התגעגעתי יא אח" הוא צעק כדי לגבור על רעש המוזיקה. "גם אני ,בוא שב תשתה" הוא צחק ולקח לו בירה מהברמן. "נו מה שלומך? לא שמענו כלום מאז סיוון" התחלנו לדבר קצת ולצחוק..
ואז קיבלתי הודעה,
סול
סול: היי, רק רוצה לעדכן שעוד מעט אני מסיימת את כל ההכנות, תביא איתך יין 🙃
אני: ברור שאני אביא, יפה שלי. איזה את אוהבת לבן או אדום?
סול: לבן, תודה.
אני: מחכה לפגוש אותך נסיכה
סול:😊
"אתה יודע ,החיוך שיש לך על הפנים כרגע מתחיל להלחיץ אותי." הבטתי באחיו של טאי עידן. "סתום" הוא צחק בקול.." אוואו נקודה רגישה.. לא ידעתי שזיו מתחיל להתאהב! לקרוא לרב?" גילגלתי את עיניי, וחיוך התקבע על פניי מהמחשבה על להתחתן איתה.
"אני חייב להנציח את הרגע ההיסטורי הזה" הוא הציא את הטלפון שלו וצילם אותי, החוותי לו באצבע משולשת והוא צחק.
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Romanceקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...