פרק:3-משפטי פתיחה עלובים.

1.2K 57 20
                                    

"אבאאאאא!!!!" קולה של שי צרח.. היום טאי ואושר באו עם שי עמית וים אלינו, אמי מכורה לעמית בכל מובן אפשרי. טוב זה לא מנע משי להציק לה בגלל שהיא מקנאת.

טאי גנח בתסכול וקם מהכורסא שישב שם ליד אושר "מה שי?" היא התחילה לבכות.. "הוא כל הזמן איתה! הוא לא מתייחס עליי, אני לא אוהבת את אמי! קח אותי הביתה" הילדה הזאת חתיכת כאב ראש.

אמי באה עם הבובה שלה ומאחוריה מסתרך עמית "את כל הזמן משחקת בבובות, אולי ננסה לשחק במשהו אחר?" ים שאל את אמי.. עמית הזעיף פנים לעברו "היא יכולה לשחק במה שבא לה.. עזוב אותה" אושר התרגזה במושבה.

"נודניקים!" מלמלה בשקט וקמה ממושבה. היא הלכה למטבח ופתחה ארונות בזעף.

אמי הלכה לאושר "אוש את יכולה להביא לי ארטיק?" אמרה אמי בחיוך.. אושר הרימה אותה "בטח קטנטונת מה את רוצה? יש פה דובדבן,שוקולד בננה.. גומיגם?" אמי התלבטה ואז פניה הוארו "גומי!!" צווחה. אושר צחקה ונתנה לה את הגומיגם.

"אני אוהבת אותך אושי!" אמרה אמי.. אושר באה להגיד לה משהו אך אז שי פרצה "היא אמא שלי! לא שלך.. עופי ממנה! אמאמאמא!" התרגזתי "היי! מספיר עם זה שישון" שי התחילה לרוץ לעבר אמה..

"אמאא נכון את לא אוהבת אותה! נכון רק אותי?" אמי השפילה את ראשה.. "שי מספיק! אני אוהבת את כולכם." שי רצה לאבא שלה "אבא אמא לא טובה! אני לא אוהבת את אמא!! היא רוצה את אמי לא אותיי.. תתגרש ממנה!" אושר פערה את עניה.

אוו שיט! כנראה אני צריך להפסיק ללמד אותה שטויות.

"מה? מאיפה? את?" טאי היה נראה מבולבל ועצבני "זיו אני והאגרופים שלי רוצים לנהל איתך שיחה אחר כך" פאק.

"תתגרש ממנה!" צעקה שי.. אושר הייתה במצב רגיש אתמול והיום בגלל כל הסיפור עם החברה הכי טובה שלה, עדי עברה הפלה רצינית.. ואושר כל היום בוכה בגלל זה. לא התפלאתי שראיתי את עניה דומעות.

"אממא!" ים רץ לאושר "אל תבכי!" טאי הביט באושר בעצב. "די שי! תראי מה עשית, אמא בוכה בגללך!" עמית אמר נרגז.. ים התחיל לפרוץ בבכי נוראי "לאאא!! אמא די על תבכי!" עמית ניגש אל אחותו בזעם "תבקשי ממנה סליחה!" צעק.. "עמית די!" טאי אמר.

אמי נראתה מובהלת "אושי, אסור לבכות. זיווי! תגיד לה שאסור" אושר גיכחה ומחה את דמעותיה "אני בסדר."

שי הרכינה את ראשה "סליחה אמי.. סליחה אמא" אמי רצה לשי והן התחבקו, הן חברות טובות אבל ליפעמים הן רבות.

טאי עטף את ראשה של אושר, קינאתי טיפה. למה? כי אולי היה נחמד עם הייתה לי אישה, שתהיה אמא לאמי שלי.. ואני אוהב אותה כמו שטאי אוהב את אושר.. והיא תואהב אותי כמו שאושר אוהבת את טאי.

"שש.. אפי די" הוא ליטף את לחייה ונשק לשפתיה "עדי תהיה בסדר. אוקיי? זאת תקופה רעה אבל היא תעבור אותה ותצא ממנה חזקה, אני מבטיח לך" אושר הנהנה ונישקה אותו "אני אוהבת אותך" הוא חייך "אני יותר." עמית גלגל את עניו.. "הוא לא מפסיק לנשק אותה! איכס" אמר עמית בזעף.

מי אתה?(ספר שני)Where stories live. Discover now