הטלפון שלי צילצל.. לא התייחסתי.
"תמשיכי" ביקשתי משי אחיינית שלי, היא חייכה ברכות "אמא תהרוג אותי..ואבא יפוצץ אותך במכות אתה יודע?" ציחקקתי מהילדה הזאת.. אין דברים כמוה"דבר ראשון מתוקה..אמא שלך חולה לי כל התחת, ודבר שני אבא שלך די בריון אבל אני יכול גם להכניס לו כמה אגרופים" שי ציחקקה.. יש לה צחוק כמו לאושר.. מלא שמחה ומתגלגל.
"זיו!!!!" ים רץ אליי ...הילד הזה הוא ילד של אמא..ביישן חמוד וממש לא מתאים למאפיה "מה קורה ילד?" הוא צחק "אני משחק פיפא רוצה לבוא?" גלגלתי את עניי יודע מה יקרה עכשיו..
"לא! הוא מלמד אותי מילים חשובות של מבוגרים." אמרה שי.. ה' אני מת עליה.
"אפשר גם?" שאל ים , נחרתי בצחוק "לא אתה תמים מידי" הוא פער את פיו "היא יותר קטנה ממני והיא בת!" צחקתי בכל רם "נכון אבל היא יותר קשוחה.." אמר עמית שנכנס מחזיק בידו כדור.. טוב מה שבטוח שעמית ירש את אבא שלו.
הילד הזה פשוט נולד להיות מאפיונר קטן.. "שלום שלום!" קראה אחותי שנכנסה לחדר בחיוך..
נישקתי לראשה "שלום יפה" אמרתי בחיוך "מה אתה עושה פה?" שאלה..ליפני שהספקתי לענות שי פתחה את פיה וצעקה לאמה "מלמד אותי מילים גסות של מבוגרים!" שיט.. "זיו!! השתגעת?? אני יה- ידון איתך על זה אחר כך" צחקתי "התכוונת יהרוג אותך? " אמרתי בחיוך מתוק..
"אמא המקצוע זונה זה חשוב?" שאלה שי.. אושר החווירה "שמע ישראל! שי תשכחי מזה עכשיו!! ועל תדברי יותר..ואתה אני באמת יהרוג אותך!" צעקה אושר בעצבים היסטריים. משוגעת.
הטלפון צלצל שוב.. "תענה זה בטח דין.." אושר אמרה.. עניתי זה באמת היה דין.
"שומע?" שאל אחי,
"כן" עניתי עובר לחדר רחוק מהם..
"יש לי משימה בשבילך..לך לבית של אבי ברדוגו תהרוג אותו ואת אשתו הפוסטמה.. הם ניסו לרצוח את עוז אתמול" הרמתי את הגבות "תשלח לי כתובת.." אמרתי ויצאתי"הולך?" שאלה אושר "כן..ביי מפלצות" חיבקתי את האחיינים שלי והלכתי לעבר הפרארי שלי..
בום! מת.. בום! מתה.
נכנסתי לבית ורצחתי תבני זונות..אף אחד לא נוגע במשפחה שלי.. עליתי למעלה ועשמתי סקירה לראות שלא פספסתי שומרים.. נכנסתי לחדר והפתעה מוחלטת התנגשה בי חזיתית..
ילדה קטנטונת.. עם שתי קוקיות ועניים כחולות ישבה על הרצפה עם מוצץ בפיה וחיוך חסר שיניים.. היא צחקה והרימה את ידיה בתנועה של 'תרים אותי'.. לא ידעתי שיש לאבי הזה בנות..
חייכתי והתקופפתי לקטנטונת "שלום שלום.." היא צחקקה ומשכה בשערי.. חייכתי עליה, מתוקה.
"איך קוראים לך?" שאלתי אך היא לא דיברה..יכול להיות היא קטנה מידיי? אבל היא כן ממלמלת דברים לא מובנים בעליל..
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Romanceקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...