(חשוב לציין שאם עדיין לא קראתם את "מי את?" העונה 1 אתם חייבים לקרוא כדי להבין את הדמויות המשפחה והכל.. כל הדמויות שהיו ב"מי את?" 1 לא היו פה.. חוץ מזיו שהשתנה כמובן אחרי 7 שנים😢..תהנו❤)
סול ריידר-בת 20, סטודנטית לשעבר למדעי המחשב, עובדת בחנות טכשיטים,חכמה יפה איטלגנטית עקשנית ואמיצה. הוריה מתו..היא יתומה..אין לה חברות חוץ מטוהר שהיא גם השכנה שלה. עניים כחולות ענקיות ויפות, שפתיים עבות, 1.75, שער חום שמגיע עד אחרי הכתפיים, פוני.. גוף מחוטב ויפה.
טוהר מימון- בת 20, עובדת בחנות פרחים מקומית(ליד החנות טכשיטים), שכנה וחברה הכי טובה של סול.. אוהבת לצחוק,מאוד פזיזה..היסטרית וחברה נאמנה.. יפה עם עניין ירוקות כהות,שער בלונדיני קצר, גובה 1.77.. אוהבת לעשות יוגה והגוף שלה תמיד רזה.
בן אגוזי-בן 27, חבר הכי טוב של זיו, מאפיונר..יש לו חברה שהוא נאמן לה ואוהב אותה.. שמה הוא-ניצן (כן חברה של אושר) הוא חבר נאמן אפשר לסמוך עליו..יש לו לב טוב, חברה שלו מטריפה אותו..חתיך, עניים כחולות שער שחור קצר,זקן קצר מעוצב,גוף מחוטב 1.80.. יש לו אח גדול בטקסס בשם איתמר.
שני שמעוני-בת 25, מתוקה וחייכנית, חברה טובה וידידה מופלאה מהתיכון של בן ושל זיו(זיו והיא היו פעם בקטע) יפייפיה..היא ביסקסואלית.. עניים כחולות, שער בלונדיני,שפתיים עבות,מלא איפור, גובה 1.78, אוהבת קניות ..
אמי ריידר- בת 7 , נסיכה קטנה ומתוקה..עקשנית עם גומות בלחיים וחיוך שיכול להרוג את כולם, מתוקה בקטע מטריף..עניים כחולות,שער חום חלק.. היא אוהבת שוקולדים..סקרנית וחכמה.היא לא זוכרת את המשפחה שלה..רק את זיו והוא כמו אבא שלה, היא אוהבת אותו, היא גדלה אצלו חמש שנים.. מגיל 3.
זיו ברקת-בן 27, מאפיונר סטציונר חתיך הורס יהיר שחצן ומעצבןןן...(ואהוב ליבי) יש לו משפחה גדולה והוא אוהב את כולם..מת על האחיינים שלו, הוא עקשן..ואוהב לפלרטט עם כל דבר בערך. שטותניק..עניים כחולות,שער בלונד מלוכלך.. שרירים וקעקועים, עצמות לחיים בולטות, גובה 1.90.. גוף לוהט! .. הוא אוהב את אמי והיא כמו הבת שלו והוא יעשה הכל למענה..הוא מגדל אותה כבר חמש שנים איתו באותו הבית ושומר עליה..(בנות! לא להזיל ריר הוא שלי ואך ורק שלי! לנצח..אוקי די אני אובססיבית🥵)
........................................................................
מקווה שאהבתם❤
אעעעעע! אמאלה די אני מתה מהתרגשות🤯פרק ראשון יצא ממש היום אז כל תפספסו!
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם💕
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Romanceקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...