לבסוף שנינו סיימנו את הארוחה שלנו, הוא ביקש חשבון מהמלצרית המפונפנת. לאחר רגע היא חזרה עם חשבון וקריצה חסרת בושה לעברו של זיו, הזדעפתי במקומי... מה נראה לה לעזאזל?
הוא פתח את החשבון וגבותיו הורמו. לקחתי את החשבון מידו, וראיתי שעל החשבון בכתב יד מסולסל רשום מספר טלפון ואחריו-"אם בא לך קינוח אחר כך♡"
הבטתי בזעם אל זיו שצחק מהעיניין, "אין לה בושה." רטנתי, הוא צחק וליטף את ידי, "היא לא יודעת שהקינוח שלי יושב ממש כאן מולי" הוא אמר בקריצה שגרמה ללחיי לבעור.
לאחר מכן יצאנו מן המסעדה המפוארת אל עבר המכונית, ידו הייתה על גבי התחתון ממש מעל ישבני. מגעו צרב את עורי באש מלובנת. לעזאזל הגבר הזה. והריח שלו פאקינג מושלם. כל דבר בגבר הזה גרם לי לרעוד ולצפות לעוד, לליבי ולנשמתי לקפוץ.
לפתע הוא סובב אותי אליו בחניה והצמיד את גבי אל המכונית שלו, לפני שהספקתי לשאול מה קרה שפתיו התנגשו בשבילי, לשונו חדרה אל פי ויצאה לשחק בלשוני. ידיו מעכו את התחת שלי ואת ליבי באותה הנשימה. המומה מהנשיקה הלוהטת אחזתי בשערו ומשכתי אותו אליי. פאק זה כל כך לוהט.
הרגשתי שגופי עולה באש, ואז הוא נשך את שפתיי וניתק את הנשיקה ברעד. השאיר הוא רוטטת ומתנשפת בציפייה לעוד. עיניו בערו לתוך עיניי, "מה את עושה לי?" הוא שאל בקולו הצרוד והמגורה,ליטפתי בידי את לחייו. "בידיוק מה שאתה עושה לי." לחשתי לשפתיו. שפתינו נפגשו לעוד נשיקה שעצרה את נשמתי.
"אני צריך אותך" הוא לחש במבט בוער. נשכתי את שפתיי, "גם אני. " ובמילים האלה נסענו אל ביתי.
איך שפתחתי את דלת ביתי שפתיו התנגשו בשפתיי, "פאק תוריד את זה" התעצבנתי שידיי נתקעו על הכפתורי חולצתו , הוא צחק לחוסר סבלנותי. הוא פשט את חולצתו והוביל אותי לספה שבסלון, הוא נשך את צווארי ולאחר מכן ליקק אותו בריגעון. גנחתי בחוזקה ומשכתי את שערו חזק. זה היה בוער.
○●קטעמיני●○
"תפתח את הרוכסן, בבקשה" התחננתי אליו והוא טרף אותי בנשיקותיו. הוא פתח את הרוכסן ובזיהרות יצאתי מן השמלה. עמדתי מולו שגופי מחוסה אך ורק בחוטיני לבן וזהיר וחזיה תואמת. הוא ליקק את שפתיו ובחן את גופי כאילו אני ארוחת גורמה, הסומק בלחיי התפשט לצווארי ולחזי. הוא חפן את לחיי בידיו והביט עמוק לתוך נשמתי, "את הדבר הכי מושלם שראיתי בחיי, יצירת המופאת של ה'" המילים שלו גרמו לליבי לרקוד בחזי.
משכתי אותו מחגורתו אליי, הוא חייך וחפן את התחת שלי, הורדתי את החגורה שלו במהירות. ראיתי רק אותו, רציתי רק אותו. הוא פשט את מכנסיו ושנינו נפלנו על הספה. ידיו מיששו את גופי ושפתיו השאירו טביעות על נשמתי, האהבתי אותו בכל נשימה, האהבתי אותו בכל נגיעה ונשיקה. הוא נצרב עמוק בתוך נשמתי.
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Romanceקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...