נ.מ סול-
"שבת בבוקר יום יפה...אמא שותה-" קטעתי את השירה הצורמת של טוהר "שקטטט!!! אני מנסה להתרכז כאן" רטנתי בעצבים.
"את עדיין בקטע של זה? אחותי קראתי מאמרים שאומרים שזה דופק את המוח" הכרחתי את עצמי לעצום את עניי להתעלם מקיומה של טוהר ולהתחבר לנפש הפנימית שלי, רוגע שלווה חיי-"איפה השוקולד?!" אני אקרע אותה!
"בתחת שלי! במקרר ברור שבמקרר! טוהר את מוכנה לסתום?" אני מנסה לעשות מדיטציה.. וטוהר פשוט החליטה שהדירה שלה מצחינה בריח מוזר של עכבר מת. היא לא אהבה עכברים.
"אוף טוב!" רטנתי בכעס ונעמגתי על רגליי, הלכתי לעבר הדלפק המטבח הקטן שלי.
יש לי דירה צנועה בנתניה. אני גרה כאן כבר כמה שנים טובות. הדירה שלי הייתה דירת סטודנטים שלווה..
היה לי מטבח קטן ולבן, עם בר ישיבה שבו יש שתי כיסאות בר גבוהיים.
תנור מיקרוגל ומדיח כלים.הסלון היה שתי ספות עור לבנות עם 4 קריות נוכות מלאות פרווה אפורה, שטיח כטיפה לבנה וטלוויזיה קטנה של 40 אינץ. החדר שלי היה מיטה וחצי לבנה עם מזרון טיפה מעצבן. הוא היה ריק מלבד מיטה שטיח קטן שולחן כתיבה ספריה וארון ענק מעץ מלא שקניתי מאיקאה.
היו לי שתי שירותים, אחד בחדר שלי ואחד במסדרון. היה לי עוד חדר בבית ששימש לי כחדר כביסה.
וגרתי לבד אבל היה לי כמובן את זנוס החתול שלי וטופי הכלבה שלי.החתול שלי היה זקן קשיש מלא פרווה אפורה שמן שכל היום מתעצל ונועץ בי מבטים של "בן אדם מסכן שכמוך" כן כן חתול מתוק שכמותו. הוא בן 10, סבתא שלי הורישה לי אותו כשנפטרה ומאז הוא החתול שלי.
טופי היא לבלדור לבנה, בת 5 שנים.. היא מתוקה אוהבת לשחק ולקפוץ וחברותית, אהבת חיי הקטנה, אימצתי אותה ביום..ביום שבו הודיעו לי שאחותי והוריי מתו.
"אני נשבעת שהיא מטומטמת! הוא לא רוצה אותה בכלל, וחוץ מזה מה היא בוכה עלין הוא לא כזה שווה. אני הייתי הולכת על זה עם המשקפיים יש לו כסף." כמעט צחקתי..
טוהר מכורה נואשות לאח הגדול..כן הילדה לא בסדר בראשה, היא מתה על זה ורואה את העונות שוב ושוב.
אני רואה רק האנטומיה של גרי. הודעה נשלחה לטלפון שלי..מידיד שלי אסיף.
אסיפו מכוערי-
אסיפו מכוערי:אני מחליף את בן דוד שלי במשמרת ב'אי פול' מזמין אותך ואת החברה הכוסית שלך לצ'ייסרים חינם ומועדון פצצה.
נ.ב תביאי לי גם חולצה נקייה אחת הבנות הקיאה עליי.אני: אשאל את הכוסית המטורללת שלך ואחזור עם תשובה. ואין לי בעיה להביא לך חולצה רק איזה אתה רוצה? את הוורודה עם הפייטים או את השחורה עם המחשוף והבטן?
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Romanceקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...