האחוזה נראתה מהממת לכבוד יום הולדתה של בלה. זיו שם את ידו בתחתית גבי כדי להוביל אותי בבית הגדול, בכניסה קידמה את פנינו אושר היפיפייה ובעלה המאיים טאי.
״סול! התגעגעתי אלייך ברוכה הבאה״ היא עטפה אותי בחיבוק מוזר כשהבטן ההריונית הגדולה שלה תחובה בינינו. חייכתי אליה ״את נראית מדהים, אושר״ היא נישקה את לחיי ״גם את!״ היא משיבה בחיוך ענקי. ״אני מרגיש ממש שקוף כאן, להזכיר שאני אח שלך שגם אותי לא ראית הרבה זמן?״ זיו מתלונן בחיוך ציני מה שגורם לי לצחוק.״תפסיק להתלונן״ היא אומרת ומחבקת אותו בפחות התלהבות ״אני היחיד שמרגיש צלע שלישית או גם אתה?״ זיו שואל את טאי שמשיב בחצי חיוך ואז שולח את ידו לעבר אשתו ״קר לך?״ הוא שואל בעיניים הכי מרוכזות שראיתי. היא מהנהנת, ״בואו ניכנס״ טאי אומר וכולנו הולכים לסלון.
אחים של זיו פוגשים אותנו ותופחים על גבו של זיו בחיוך ומברכים אותי בשלום קצר ומכבד. ואז אני רואה את בלה ביחד עם אביו של זיו.״זיו! כמה שהתגעגעתי מתוק״ היא מחבקת אותו באהבת אם, לא ידעתי שהם קרובים כל כך. ״מזל טוב!״ הוא השיב בחיבוק וקול צחוק. היא מסתובבת לעברי בחיוך חם ,״כל כך נעים לפגוש אותך מתוקה, תודה שבאת.״ חייכתי והיא חיבקה אותי ״יום הולדת שמח״ בירכתי וכולנו עברנו למטבח. בעודנו הולכים למטבח זיו רוכן אליי ולוחש באוזני ״את כל כך יפה הערב, פאקינג מעוררת תאבון .אני צריך להתאמץ לא לגרור אותך כאן לאיזה חדר.״ הלחישה הצרודה והסקסית שלו בלווי הנשיפה החמה של פיו גורמת לי לצמרמורת.
החום שעולה בלחיי גורם לו לגחך מאחורי. לבסוף אנחנו פוגשים את שאר משפחתו ועוד קצת מחברותיה של אושר ושל בלה וכולם מתיישבים לאורך השולחן הגדול והמעוצב. זיו מתיישב לידי ומצדי השני אחת החברות של אושר. מולי יושבת אושר וטאי ואני חייבת להודות שהיא כל כך יפה. העיניים שלה בורקות והחיוך שהיא שולחת חטאי יכול לככב במגזינים.
לפתע נשמעה דפיקה בדלת . ״אה זה בטח אחים שלך!״ אושר אומרת וטאי קם לפתוח את הדלת. אחר כך שני אחים נכנסים. האחד גבוה וחטוב ומבט קר על פניו שאושר מקדמת את פניו בברכה ואומרת את שמו ברק. והשני... עידן? ממתי הוא אח של טאי מה הוא עושה כאן לעזאזל הוא אמר שהוא יורד למחתרת ! כשהוא קולט אותי בשולחן עיניו נפתחות בבהלה ואז זיו קם לחבק אותו.
אני רוצה את התשובות שלי.
זיו חוזר להתיישב וכולם אוכלים. ״טעים לך?״ זיו שואל אותי ואני מהנהנת . פורצת שיחה קלילה מסביב לשולחן. ואני שולחת מבטים מסוקרנים לעידן שנמנה מקשר עין.
אני מרגישה את ידו של זיו מלטפת את הירך שלי והגוף שלי פורץ במחול קטן. לעזאזל אני נמשכת אליו בצורה מסוכנת.״אני מת על איך שאת מתלהטת ומגיבה ככה אליי״ זיו לוחש באוזני ואז ידו מלטפת קצת קרוב מידי לפנים יריכיי. ״מה אתה עושה?״ שאלתי כשידו נכנסה מתחת לשמלתי ״ששש..נסיכה שלי תסמכי עליי ותשתדלי להיות בשקט.״ הנהנתי כשהרגשתי את ידו מלטפת את שולי התחתונים שלי וישר הרגשתי פרץ חמימות במקום הרגיש שלי.
~❤️🔥קטעמיני~
הוא מזיז את התחתונים הצידה ומרגיש את הרטיבות שלי , אני מנסה לא לרטוט מעונג כשהוא מתחיל להזיז את אצבעותיו במקום הרגיש שלי. ״זיו.״ אני לוחשת כשהוא מחדיר אצבע אחת לאזור החמים שלי וגורם לגופי להתפתל .
״זיו , מה עם המועדון?״ טאי שואל והם מתחילים לדבר. המחשבה שידיו של זיו בתחתונים שלי משגעים אותי בעוד הוא מנהל שיחה כל כך קלילה גורמת לי לרצות למרוט את שערותיי. אני רוצה גם לשגע אותי אך לא בסביבה כזו. הוא ממשיך להוביל אותי על הגל עד שאני גומרת ברעידות חלשות ומסווה את זה בשיעולים שאף אחד לא מבחין בזה.
סוף~
אני מביטה בזיו שנראה מרוצה מהשיחה עם טאי ומגלגלת עיניים. חצוף.
אני מסיימת לאכול ואז מקבלת הודעה בטלפון ממספר חסוי.חסוי:לכי לשירותים ותקראי את ההודעה הבאה שאני שולח.
מי זה? הלב שלי ממריא כשאני מבחינה בעידן מסתכל עליי ישירות מהקצה השני של השולחן. זה הוא.
״אני שניה חוזרת, הולכת לשירותים״ אני מלמלת לזיו שמהנהן ואומר ״זה בסוף המסדרון מצד ימין״ אני מהנהנת וקמה.
בדרכי לשם ידיי רועדות במתח אני מגיעה לשירותים ומקבלת עוד הודעה מעידן.חסוי: הרוצח נמצא כאן.
הרגשתי את הטלטלה שחוויתי. הלב שלי כמעט יצא מהמקום . מה? פה איך? מי? החזקתי בכיור בחוזקה בחרדה . שלחתי רק מילה אחת.
אני: מי?
הנקודות של ההקלדה מתחילית לעלות לי על העצבים עד שנשלחת ההודעה שחותמת את גורלי לעד.
חסוי: זיו ברקת.
ואני קורסת.
........................................................
מקווה שאהבתם💜
סורי שלקח הרבה זמן אני בתקופת מבחנים וגם בגלל זה הפרק יותר קצר מבדרך כלל. מקווה שפיתחתי על זה עם הפרק המותח והמטלטל הזה. סוף סוף הרגע שחיכינו לו שהיא תגלה את האמת. בפרק הבא תדעי מה הייתה התגובה שלה תתכוננו הולך להיות פיצוץ✨מילים 734
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם❤️
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Romanceקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...