*שבוע לאחר מכן*
"את הולכת לאט מידי" הוא מקניט אותי דרך קו הטלפון, "בוקר! רק משוגעים הולכים מהר בבוקר." אני עונה לו כשחיוך פרוס על שפתיי. "אז תהיי משוגעת בשבילי ותלכי מהר יותר." צחקתי לתוך קו הטלפון "רק בשבילך" עניתי כשגופי נמלא זרמים ופרפרים.
לפני כ-עשרים ושבע דקות הוא התקשר אליי. הוא שאל איפה אני.. עניתי לו כמובן שירדתי לקנות לחם ושוקו. הוא צחק עליי ואמר שאני ילדה קטנה , צחקתי עליו ואמרתי לו שהוא מאפיונר מכוער. הוא אמר לי לחזור הביתה ושיש לי הפתעה.
אני כמעט רצה הביתה אבל לא יודע את זה. אני עולה במדרגות במהירות, שקית הרוכל מרשרשת בידי. אני פותחת את הדלת עם המפתח ונכנסת. אוקיי..אוואו. שביל של עלי כותרת אדומים ונרות רחניים הובילו אותי לחדר שלי, הלב שלי דפק בהתרגשות. הנחתי את השקיות על הדלפק והלכתי לחדרי בהתרגשות.
אוואו. על המיטה שלי היו מפוזרים עלי כותרת, פרחים בכל מקום,נרות בכל מקום. שמפניה וצלחת של תותים היו על שולחן חדרי. בלוני הליום אדומים על התקרה.
"אהבת?" הסתובבתי בהפתעה לכיוונו של זיו, הבן אדם היחיד שגורם לי למות מאושר. החיוך היה ענקי על שפתיי.. "אני אוהבת אותך." הוא חייך, עינו נצצו בהתרגשות והפתעה. הוא הרים אותי ממותניי ונישק את שפתיי נשיקה עמוקה חודרנית ומופלאה. נישקתי אותו גם..מראה לו את האהבה שלי כלפיו דרך גופי. הוא ניתק את שפתינו לרגע והביט עמוק בעיניי. "אני אוהב אותך, ריבר." הבטתי בו והרמתי גבות בשאלה.. "ריבר?" הוא חייך וליטף את לחיי. "את נהר..הנהר שלי, העיניים האלה משגעות אותי, הבנת ריבר?" הלב שלי התפוצץ בתוכי.
אני רוצה את כולו.
נישקתי אותו שוב, הוא הלך איתי למיטה והפיל אותי עליה. אהבה נשקפה בעיניו. כל השבוע הזה דיברנו מלא בטלפון, לפעמים הוא היה בורח מהעבודה והיינו הולכים למסעדה או לטיול עם אמי באיזה פארק. מגניבים נשחקות כמו נערים בתיכון. כל יום שעובר הוא לוקח חלק ממני.הורדתי את חולצתו בזמן שהתגלגלנו על מיטתי מלאת העלי כותרת שנדבקו לשערי. הוא נישק את צווארי וגרם לגופי לרקוד בציפייה.
הוא ליטף את פניי והסיט את שערי"את כל כך יפה שזה כואב." לא התאפקתי ודחפתי אותו כך שאני יושבת עליו ושולטת בקצב שלנו. "אני רוצה אותך" הפטרתי בין גניחות התשוקה שלנו. "את מטריפה אותי, אני רוצה אותך " הוא הוריד את חולצתי ופתח את קרסיי החזייה שלי. הוא הוריד את שאר בגדיו וגם אני. הוא הביט בגופי, מבט מלא תשוקה אפלה ועוצמתית.
YOU ARE READING
מי אתה?(ספר שני)
Storie d'amoreקוראים לי זיו ברקת, אני שחצן יהיר מעצבן סטציונר ומאפיונר מדרגה ראשונה.. אני לא בוחר איך לחיות, החיים בוחרים לי איך לחיות אותם,ואני לא מתלונן. לא חשבתי שאני אמצא את עצמי בגיל 27 עם ילדה מלאכית בת 7 עם קוקיות קטנות ועניים כחולות ענקיות.. וגומות שיכולו...