Medya: Bizim güzellikler...
Merhabalar efendim, gecenin bir vakti yine buralardayım. :')
Bu bölüme Outlaws Of Love müziğini adamak istiyorum... Dinlerseniz Türkçe altyazılısını dinleyin, eminim sizi etkileyecektir. Eklemek isterdim ama müzik ekleme işini hiç beceremedim.
Desteklerinizi esirgemeyin lütfen... <3
***
"Jin?"
"Hımm?"
"Hadi kalk, akşam yemeği yiyelim. Yarın Çarşamba ve senin dersin var. Yemekten sonra yola çıkarız."
"İstemiyorum..."
"İnek öğrenci görüntünü yerle bir mi etmek istiyorsun?"
"İnek öğrenci değilim."
"Ders ortalaman yüksek?"
"Çünkü sınavlara çalışıyorum."
(Bunun aksine sınavlara çalışmayan mazlum ben.)
Beni umursamadan çeneme ıslak bir buse bıraktı.
"Hadi kalk, acıkmışsındır."
"Hayır..."
Yüzümün çeşitli yerlerine buseler kondurarak konuşmaya devam etti.
"Kalk, kalk, kalk, kalk..."
Ensesinden tutarak onu yanıma çektim ve üstüne çıkarak gözlerimi geri kapattım.
"Ne uykucu oldun sen bu aralar? Yoongiyi bile geçeceksin bu gidişle."
"Kes sesini ve sırtımı okşa."
Gülerek ellerini kazağın içine soktu ve yavaşça çıplak sırtımı okşamaya başladı. Geri dalmak üzereydim ki bel gamzeme dokunması ile kıvranarak elinden kurtulmaya çalıştım.
"Namjoon~!"
Gülerek beni gıdıklamaya devam etti. Dişlerimi sertçe omzuna geçirdim.
"Bir de ısırıyorsun ha? Bakalım başka yerinde tik var mı?"
Benim bir şey dememe fırsat vermeden bize dolanan yorganı bir hamlede üzerimden çekti ve bacaklarımın üzerine oturdu. Hırsla bağırdım.
"Adil oynamıyorsun!"
Ellerimle onu ittirmeye çalıştığımda tek eliyle ikisini kavrayıp tepemde birleştirdi.
"Bir kurtulursam yandın sen!"
"Kurtulsana. Şimdi bakalım..."
Eli kazağı yavaşça göğüslerimin altına kadar sıyırdı. Debelenmeye devam ederken parmakları yavaşça bel gamzeme dokundu. Gülerek belimi büktüm ve elinden kurtulmayı denedim. İstesem anında bırakırdı ama benimle eğlenmesine izin veriyordum. Her ne kadar söylemese de böyle çocuksu şeyleri yapmaktan hoşlandığının farkındaydım, sonuçta zamanında yapamamıştı. Eli yavaşça karnıma çıktı ve orada dolaştı ama karnımdan tikim yoktu. Sadece bel gamzelerim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Buruk Ruhu (Namjin)
FanfictionBir tarafta sevgilisini geçirdikleri bir kaza sonucu kaybetmiş olan ruhu yaralı Kim Seokjin, bir tarafta ailesi tarafından hep baskı gören ve sevgi denen kavramı tam olarak asla anlamamış olan Kim Namjoon. Kim Seokjin bir gün karşılaştığı fırsat say...