Pov.naruto
Słońce wystawało nad wioską ukrytego liścia .
Może był dopiero ranek ale wioska ukrytego liścia już tętniła życiem od uśmiechów ludzi .
Lecz nie każdy się uśmiechał, jednym z tych osób był Naruto Uzumaki chłopiec w masce kitsume.
Teraz szedł do akademii, bo hokage kazał mu iść, mógł oczywiście się sprzeciwić ale Naruto nie mówił, nie był chory po prostu mówienie było dla niego pokazaniem słabości której nie mógłby pokazać innym.
Oprócz jednej osoby, której mógł pokazać tą słabość, był to demon i jego przybrany ojciec spytacie się pewnie czemu przybrany.O tuż jego mama miała go w sobie zapieczętowanego tak jak teraz on, ale wracając, zapieczętowany w jego mamie kuuybi podczas ciąży dawał Naruto swoją chakre, z tego powodu 50% jego ciała czy chakry jest zrobione z chakry kuuybiego.
Dzięki temu może on wyciągać i chować lisie uszy i ogon lecz nikt o tym nie wie opruócz kuuybiego czyli kuramy, kurama go uczył i trenował, a przez to że miał go w sobie zapieczętowanego ludzie go nienawidzili.Ludzie wyżywali się na nim bo myśli że skoro ma w sobie kuuybiego to jest kuuybim, ale to nie jest prawda.
Wszedłem wła śnie do klasy i usiadłem w ławce przy oknie.Pov.sasuke
Wyszedłem z domu i wtedy znów na nie wpadłem na kogo na moje fanki, szybko pobiegłem do akademii, udałem się do klasy i ktoś przykuł moją uwagę, był nim chłopak w masce kitsume siedzący w ławce przy oknie.
Podszedłem i spytałem się czy mogę usiąść na co popatrzył na mnie z obrzydzeniem w oczach które ledwo było widać, poczym kiwną głową na tak i wrócił do patrzenia przez okna też tam zajrzałem i zobaczyłem 4 dzieci bawiące się w berka.
W klasie było cicho do czasu aż nie przyszły moje fanki które ustawiły się obok ławki, i w tedy wszystkie dziewczyny spojrzały się na tego chłopaka i się wystraszyły.Sasuke-kun usiądź lepiej zdała od tego potwora
Powiedziała to dziewczyna z różowymi włosami
Dlaczego?
Spytałem
Rodzice mi powiedzieli bym się nie zadawała z nim bo on jest potworem i może zrobić mi krzywdę
Odpowiedziała.
Nagle ten chłopak wziął kartkę i długopis i napisał." kultury w domu to cię nie nauczyli ale to że jestem potworem to tak, co za ironią losu„
Napisał to poczym rzucił tą kartę za siebie trafiając idealnie do kosza.
W tedy do klasy wszedł nauczycielWitajcie dzieci nazywam się iruka umino i będę w naszym nauczycielem mam nadzieję że będziemy dobrze współpracować
Po wypowiedzeniu tego spojrzał na chłopaka siedzącego obok mnie z odrazą w oczach.
Teraz niech każdy się przedstawi i powie co lubi a co nie
Pov.naruto
Siedział w ławce kiedy podszedł do mnie ucicha i spytał czy może usiąść koło mnie, na co popatrzyłam na niego i kiwnął głową że tak, chwilę później wpadły zanim jego fanki, szybko podeszły do ławki, ale kiedy zobaczyły mnie, od razu odskoczyły wtedy ta różowa powiedziała że rodzice mówili jej że żeby się ze mną nie zadawała bo jestem potworem, na to wzięłam kartkę i napisałem.
"kultury w domu to cię nie nauczyli ale to że jestem demonem to tak, co za ironia„
I wyrzyciłem ją, kiedy to zrobiłem, niestety wszedł nauczyciel. przedstawił się a gdy skończy, popatrzył na mnie z odrazą, tak jak każdy w tym tej wiosce.
Nauczyciel powiedział żeby wszyscy po kolei się przedstawili i powiedzieli co lubią a czego nie.Pierwsza Była dziewczyna nazywała się ino Yamaka powiedziała że lubi kwiaty i sasuke-kuna a nie lubi sakury po tym jak to powiedziała odwróciła się w stronę różowowłosej dziewczyny ,to ta sama dziewczyna która powiedziała do uchihy że jestem potworem.
Następny był nara shikamaru powiedział że lubi grać w szachy nie lubi rano wstawać
(sorry pomysłu nie miałam)
następny był niejaki chouji Akimichi powiedział że lubi jeść ale nie lubi jak ktoś go nazywa grubym później był pchlasz z psem na głowie i wtedy się zorientowałem to co tak psem, śmierdziało powiedział że nazywa się kiba inuzuka lubi psy nie lubi lisów i kotów.Naruto widzę że się nie dogadacie
Powiedział tata w moich myślach
I tak bym nie chciał nie lubię ich klanu.
Jeszcze ktoś tam był ale już nie słuchałem, Uchiha który siedział obok mnie nazywa się sasuke.
I teraz nadeszła moja kolej wziąłem kartkę i napisałem że nazywam się Naruto Uzumaki lubię ramen lisy i koty nie nie lubię psów na co nauczyciel na mnie popatrzył i się spytał
Nie umiesz mówić?
Na co kiwnąłem głową że nie
To czemu nie powiesz?
Spytał iruka
Na co wziąłem kartkę i dopisałem i"i nie lubię wścibskich osób „
Po klasie przeszły cichy śmiechy, usiadłem i patrzyłem przez okno przez całą lekcję ciągle czułem na sobie wzrok u uchihy.
Po lekcjach, poszedłem do domu.
O dziwo anbu mnie nie obserwowało, kiedy weszłem do domu przede mną pojawił się dym a z nie go wyszedł mój tata pewnie spytacie jak wygląda w ludzkiej formie, o tuż ma on długie czerwone włosy, 3 wąsiki jak u mnie tylko wyraźniejsze oraz ma uszy i ogony Lisa też jak ja. Tylko że on ich nie chowa.(Coś Ala to tylko że ma te uszy i ogony )
Tato robię naleśniki chcesz?
Spytałem tatę
Twoje zawsze synku
Odpowiedział
Poszedłem do kuchni i zacząłem je robić30 min.później
zrobiłem!
Krzyknąłem informując go o jedzeniuJuż idę
Po chwili usiadł na krześle co wykonałem i ja zaczęliśmy jeść.
Myślisz że co chce od ciebie ten uchiha?
Spytał tata
Nie wiem
Odpowiedział em, zgodnie z prawdą, nigdy nie wiesz co siedzi w głowie uchihy.
Reszta posiłku minęła w ciszy
Kiedy zjadłem i posprzątałem poszedłem się wykąpać i ubrać w piżamę i pójść spać, a tata zniknął._________________________________________
Mam nadzieję że się podobało papatki
CZYTASZ
Pod maską rozpaczy (sasunaru)
RomanceA co gdyby Naruto wiedział że ma w sobie kurame i żywił nienawiści do ludzi z wioski A co gdyby Sasuke byłby zakochany Naruto od czasów akademii. Jeśli chcesz wiedzieć co by z tego wynikło to przeczytaj tą książkę. Jest to moja pierwsza książka wię...