Może jednak miłość

714 63 18
                                    

Pov.naruto
Przepraszam

Za co mnie przeprasz?

N-no bo cię obudziłem

Nie obudziłeś mnie, wstałem chwilę wcześniej, a teraz u siądź na kanapie, a ja pójdę po apteczkę i opatrzę ci te pałace

Um dobrze
Usiadłem na kanapie z piekącymi palcami, i wszedłem do swojego umysłu.
Stanołem na przeciwko spiąncego na fotelu kyūbiego
Tato
Tak
Co to jest miłość
A co chcesz ją wyznać Sasuke😏
Nie ty przerośnięta wiewiórko, tyl-
Halo Naruto wszystko dobrze
Otworzyłem oczy i zobaczyłem zmartwioną twarz Sasuke
Wybacz zamyśliłem się
Usiadł na przeciwko mnie co też zrobiłem.

Wziął mnie delikatnie za palce i wyją z apteczki opatrunki.
Delikatnie owijał je wokół moich palców. Nie wiem czemu ale przy każdym razem kiedy dotykał moich palców czułem dziwne uczucie w brzuchu, tak zwane motylki w brzuchu.
Coś jeszcze sobie poparzyłeś?

N-nie

To dobrze, a teraz usiądź, a ja zrobię nam kanapki z czy chcesz?

Mi to obojętnie

Oki
Wstał. I poszedł do kuchni w międzyczasie wziąłem pilot i włączyłem coś w telewizji.
To co?, Chcesz wiedzieć co to ta miłość .
Usłyszałem głos taty rozbrzmiewający po moim umyśle, szczerze to o tym pytaniu zapomniałem
T-tak
To chodź
Wszedłem do umysłu przeszedłem kawałek po czym stanąłem na przeciwko taty siedzącego na fotelu, miał bardzo dziwny uśmiech, coś jak pedofila widzącego przedszkole.

Zająłem miejsce na przeciwko niego na krześle.
To powiesz mi co to?

Miłość jest to uczucie, relacja między ludzka. Często jest inspiracją dla dzieł literackich lub malarstwa. Stanowi ważny aspekt psychologii, filozofii i religii. W chrześcijaństwie definiowana jest jako „dążenie bytu do dobra", uważana jest za najważniejszą cnotę oraz sens życia człowieka.(zajebałam od cioci wikipedii)

C-co?

Ach a mówisz że jesteś taki mądry.
W skrócie miłość to uczucie w którym jesteś w stanie dla długiem osobie zrobić wszystko wspierać ją, pomagać jej, rozmawiać z nią, ogólnie robić wszystko by było jej dobrze.
O tym że na świecie są różne orietacje nie muszę mówić.

Nie musisz
To mi wytłumaczył

Pod maską rozpaczy (sasunaru)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz