5lat później
Pov.naruto
Minęło 5lat teraz mam już 12lat i jestem najgorszym uczniem w klasie, nie dlatego że nic nie umiem tylko dlatego że nie odpowiadam na lekcjach.
Przez te 5 lat zrobiłem i nauczyłem się bardzo dużo.
Odwiedziłem wioskę Uzumakich, no przynajmniej jej ruiny.
Nauczyłem się techniki mojego ludzkiego ojca, łańcuchy Uzumakich i wiele innych technik.Ale oczywiście oprócz mnie i mojego taty nikt o tym nie wie, ale gdyby ktoś o tym wiedział to już bym pewnie miał status hokage.
Nie miejcie mi tego za złe ja się nie przechwalam tylko stwierdzam fakty.
Ale wracając dalej noszę maskę i się nie odzywam ale dzisiaj jest ten dzień w którym się w końcu odezwę spytacie się czemu, otóż miałem dziś test na genina teraz ludzie przypisują nas do różnych grup oczywiście wiem że pójdę pod władzę kakashiego i niestety z ucichną też będę w grupie.Dlaczego?, Bo kakashi będzie musiał pilnować mojej pieczęci by się nie złamała.
no a uchiha też będzie musiał być bo Kakashi ma sharingan i jako jedyny może nauczyć uchiha obsługiwanie się nim i pilnowanie by nie uciekł i nie zabił itachiego.Kto to?, jest to brat Sasuke który zamordował cały klan uchiha oprócz swojego ukochanego braciszka.
Nie będę opowiadać o klanie uchiha,
zbytnio nie lubię tego klanu.Czekam aż iruka przyjdzie i nam powie w jakich jesteśmy grupach.
nagle do klasy przyszedł nauczycieli i
powiedziałWitajcie kochani szkoda że nie będziemy mogli się już tak często spotykać
Ja się tam cieszę że nie będę mógł często go widywać.
No i zaczął wyczytywać kto z kim jest w drużynie.
Drużyny pierwszą drugą trzecią i czwartą, dopiero przy siódmej drużynie usłyszałem swoje imię, będę w drużynie z haruno i jak podejrzewałem z uchihą.
Kiedy iruka przestał wyczytywać musieliśmy czekać aż nasz sensei przyjdzie.Kiedy nie było już innych drużyn w końcu przyszedł kakashi, wiem czemu się spóźni, bo pierwsze był odwiedzić grób obito I rin, a po długie musiał przejrzeć nasze domy do mojego może i wszedł ale nie wszedł do jednego pokoju do mojego pokoju bo była na drzwiach blokada że tylko dzięki mojej krwi mogę je otworzyć, jestem ciekaw jaką minę miał kiedy zobaczył te drzwi .
Ale wracając idę teraz na dach bo Kakashi nam kazałPov.kakashi
Byłem u wszystkich w domu ale u tego dzieciaka nie mogłem wejść do pokoju miał blokade na swoją krew, skąd ten dzieciak znał taką technikę.
Przecież ma Najgorsze oceny w klasie.
Pierwszy przyszedł ten uchiha potem to różowe coś a na koniec przyszedł on jakoś nie pałał ekstytacjąPov.sasuke
Jest!. Jestem w drużynie z narusiem .
Czułem do niego jakieś uczucie dopiero rok temu zrozumiałem że to miłość, ale boje się że jeśli mu powiem to on mnie wyśmieje .
Szkoda tylko że te różowe gówno będzie z nami w drużynie ale to nie problem.Sprawie że naruś się we mnie zakoha bo ja go kocham całym sercem.
Poszliśmy na dach tam kakashi powiedział że mamy się przedstawić
Najpierw się przedstawił się on potem haruno potem ją a potem naruś .
Kiedy się już przedstawiłem .
Mój naruś w tedy stał i!Pov.sakura
Kiedy iruka-sensei powiedział że będę w drużynie z Sasuke-kunem myślałam że wybuchnę z szczęścia, ale kiedy usłyszałam że będzie z na mi ten głupek Naruto od drazu zrobiłam się zła .
Ale przypomniałam sobie że będę z Sasuke-kunem.
CZYTASZ
Pod maską rozpaczy (sasunaru)
RomanceA co gdyby Naruto wiedział że ma w sobie kurame i żywił nienawiści do ludzi z wioski A co gdyby Sasuke byłby zakochany Naruto od czasów akademii. Jeśli chcesz wiedzieć co by z tego wynikło to przeczytaj tą książkę. Jest to moja pierwsza książka wię...