Současnost
„Nevím úplně přesně, jak ses sem dostala, protože jsem u toho nebyl, ale vím, že jsem to zařídil a měl celou dobu pod kontrolou. Přesně tak, jak jsem slíbil," dokončil své vyprávění Michael a usmál se na mě. „Páni, to je hodně informací takhle najednou," povzdechla jsem si, „ale snad jsem to všechno nějak vstřebala." Podívala jsem se na hodiny a zjistila, že je půl osmé. „Nee, za půl hodiny už je snídaně," protočila jsem oči. Pak jsem se podívala na Michaela a usmála se. Povalila jsem ho na postel a sedla si na něj. „Dneska to na snídani úplně nevidím," zajiskřilo mi v očích. Michael se zasmál, chytl mě za boky a sundal z jeho těla. „Já už nehodlám Venable znova vysvětlovat, proč jdeš na snídani pozdě, Jennifer. Jdi se do svého pokoje převléct a přichystat na snídani," řekl pevným hlasem. „Fajn," zamručela jsem a odešla.Ve svém pokoji jsem přemýšlela nad vším, co mi Michael řekl. Takže jsem čarodějnice. A mám na sobě kouzlo identity. A on je antikrist. Syn ďábla. Ale tak každý je něčím zvláštní, no nemám pravdu? Uvědomila jsem si, že Michael nemluvil vůbec o Mallory ani o Danielovi. To znamená, že o nich předtím vůbec nevěděl. Jenže Mallory je čarodějka, to už vím, takže jsme se asi seznámily na akademii slečny Robichauxové. A s Danem jsem se musela seznámit až po kouzlu identity, protože si naše seznámení pamatuju. No, o Mallory jsem vlastně začala mluvit s Michaelem já. A Michael říkal, že je velmi mocná a že by pro něj mohla představovat hrozbu.
Po snídani jsem šla za Mallory a Danem. „Tady toho někdo moc nenaspal," poškádlil mě Dan, když viděl černé kruhy pod mýma očima. „To víš, ne všem stačí si jednou vyhonit a pak hned usnou," oplatila jsem mu to. „Víte co? Já jsem tak ráda, že vás mám," usmála jsem se a oba je objala. „Seš nějaká veselá na to, že jsi vůbec nespala," zasmála se Mallory, „ale taky jsem ráda, že vás mám." „Já též," musel se ozvat i Daniel a zesílil naše objetí.
Hned po obědě jsem vyrazila do Michaelovy kanceláře. Vešla jsem dovnitř a zavřela za sebou dveře. Michael zrovna seděl u stolu a dělal něco na svém počítači. Ani se na mě nepodíval. Přišla jsem až ke stolu a položila ruce na desku. Michael vzhlédl a já se usmála. Vstal, naklonil se ke mně a zašeptal: „Myslela jsi na to celý den, že?" Svými rty se jemně otíral o mé ucho a já cítila na krku jeho horký dech. Ustoupila jsem o několik kroků dozadu. Nasadila jsem ten nejvíc sexy výraz, který jsem měla v zásobě, a pomalu si svlékla své šaty. Chtěla jsem, aby tentokrát toužil Michael po mně. Michael si mě zkoumavě prohlížel, ale nevypadal, že by se chystal něco udělat. Najednou se ozvalo zaklepání na dveře. Trhla jsem sebou. „Dále," pozval dovnitř našeho nečekaného hosta Michael. Rychle jsem zvedla šaty ze země, abych měla alespoň něco přes své nahé tělo. „Pane Langdone, přišel jsem, jak jste mě prosil-" promluvil ten člověk, ale zarazil se, protože mě spatřil. Zrudla jsem. Byl to Dan. „Ach ano, Danieli, málem bych na tebe zapomněl," choval se Michael, jako kdybych tam vůbec nebyla. „Chtěl jsem ti dát jen tohle," podal Michael Danovi nějaké papíry. „To je vše, můžeš jít," propustil ho. „A nezapomeň za sebou zavřít dveře, Danieli," požádal ho ještě mile Michael. „Co to mělo znamenat?!" vyprskla jsem, když Dan odešel. „Víš, jak pro mě bylo těžké, sledovat tě, jak se svlékáš a nevzít si tě hned tady a teď? Ale to ponížení jsem si nemohl nechat ujít," ušklíbl se. „Sakra, Michaele," zanadávala jsem. V mžiku stál přímo přede mnou. Chytl mou ruku, v které jsem svírala šaty, a stisknutím mě donutil, abych šaty pustila. Podíval se mi přímo do očí a začal mě divoce a vášnivě líbat. Zmáčkl mi zadek a přitáhl si mě za něj blíž k sobě, což způsobilo mé zavzdychání. S radostí jsem mu líbání opětovala. Zamotala jsem ruce do jeho vlasů a on mě chytil za ty mé. Cítila jsem, jak se mu v kalhotách začíná tvořit vyboulenina. „Kurva," ulevila jsem si a začala se mačkat na jeho erekci. Michael zavrčel. Po chvíli mě vzal a vyzvedl na stůl. „Michaele," zašeptala jsem udýchaně, když se odtáhl a začal se soustředit na sázení polibků na můj krk. Poté si rozepl kalhoty a nasměroval svou chloubu k mému vlhkému vchodu. „Jsi připravena být mou?" zamumlal. „Ach, bože, ano!" zaskuhrala jsem, zoufale potřebující cítit ho uvnitř mě. Michael se lehce zasmál a zašeptal mi do ucha: „Bůh s tím nemá nic společného." A v tu chvíli do mě vjel celou svou délkou. Zakřičela jsem. Michael mi zakryl pusu svou rukou. „Pšt, maličká, porušujeme pravidla," řekl s viditelným pobavením v hlase. Pak už jen přirážel a přirážel, stále hlouběji a hlouběji. Byla jsem v úplné euforii. „Michaele, už bu-", začala jsem říkat, než přirazil ještě jednou a naposledy. Najednou všechny svíčky v místnosti zhasly a já zažila ten nejsilnější orgasmus, který jsem za poslední dobu měla. Michael ze mě vytáhl svoje péro a opřel se zády o stůl. „Říkala jsi něco?" zeptal se zadýchaně. Podívala jsem se na něj a musela se zasmát. Oba jsme byli opření o stůl, snažili se popadnout dech a měli úplně rozcuchané vlasy. „Ale nic," políbila jsem ho.
Na večeři mě pak Daniel úplně zabíjel pohledem. Naschvál si sedl ode mě co nejdál. Snažila jsem se na něj usmívat, ale prostě to nešlo. Uvědomovala jsem si, že tohle budu muset dát brzy do pořádku, jinak už to nikdy nespravím.
Aaa jsme zpátky v současnosti ✨
A taky zpátky u 15+ částí 🤭 (když je dneska ten Valentýn 😆)
ČTEŠ
Zakázané ovoce
Fanfiction„Michaele, já..." zarazila jsem se a podívala se mu do očí. Byly to ty nejkrásnější oči, které jsem kdy viděla. A ten jeho perfektní bezchybný obličej lemovaný dlouhými zlatými vlasy. Vypadal jako anděl. A v tu chvíli jsem si to uvědomila. Nezáležel...