"Sonra bir gün o barda yangın çıktığını öğrendim. Annem ve babam da orada ölmüşlerdi işte." dedi İrem başını Mert'in omzundan kaldırıp Berk'inkine yerleştirirken.
"Tüm pislik temizlendi yani?" dedi Berk ise.
"Evet." dedi İrem ve derin bir nefes aldı.
"Bana ellerini süren herkes, bu işe bulaşan herkes orada cayır cayır yanıp hak ettiklerini bulmuşlardı."
"Allah mekanlarını cehennem etsin." dedi Mert. İrem geçmişte başına gelen şeyleri Ulaş'a anlattığı gibi anlatmış, birilerine anlatmanın sandığı kadar korkunç olmadığını fark etmişti.
Arkadaki sıraları birleştirip yan yana oturmuşlar, İrem'i aralarına almışlardı. Kızın bitkin düşen bedeni bazen Mert'e, bazense Berk'e yaslanıyordu.
"Peki sonra sen ne yaptın?" dedi Berk merakla. İrem bir an düşündükten sonra saçlarının önüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırıp devam etti.
"Annemin bir sandığı vardı. O sandıktan bir sürü para buldum. Belki de yangın çıkmasa, ölmeseler ertesi gün bir oturuşta harcayacaklardı. Ama ben o parayı doktor olana kadar eğitimime harcadım. O evi satıp onun parasıyla kendime daha küçük bir ev aldım. Maaş almaya başladıkça da para biriktirip daha büyük bir eve çıktım."
"Vay be" dedi Mert. "Şu kadar çalışkan olsam şimdiye Acun Ilıcalı olmuştum."
"Ben zekamı kullanıp Şeyma Subaşı olurdum herhalde" dedi Berk ise.
İrem ikisinin söylediklerine kahkahalarla gülerken diğer ikili kızın ilk defa bu kadar içten güldüğünü fark etmişlerdi.
"Ben Melisa olabilir miyim?" dedi İrem kahkahalarının arasından.
"Seni kabul ederim de bu Iq yoksununu karılığa kabul etmem" dedi Mert de gülerek.
"Dua et kız var."
"Küfürleri lisedeyken benden öğrenmiş olmasan bu dediğine düşeceğim." dedi İrem.
*****
Yirim
Bu arada şarkılı kurgu serimizin ilk şarkısına ve kurgusuna karar vermiş bulunuyoruz. Psikopatlı sosyopatlı bir şeyler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...