*****
"Aaa bu Berk Cankat!" dedi Bahar adamın üstüne atlamadan hemen önce. Mert ve İrem sabahtan beri kurtulmak için çenesini kapatmayan kızı bu halde görünce neye uğradıklarını şaşırdılar. Bahar adamın yüzünü dikkatlice incelerken Mert kızı kolundan çekip yerine oturttu.
"Adamı taciz etmeyi bırak." dedi hemen ardından. Bahar Mert'in söylediğine göz devirirken şoför koltuğuna doğru eğildi.
"Berk Cankat ne alaka?"
"O da sizin gibi bu oyunun talihlisi." dedi şoför.
"Berkciğim varsa ben de varım." dedi Bahar arkasına yaslanarak.
"Hele şükür." dedi şoför ise rahatlayarak.
"Hem zarar vermeyeceğinizi de söylediniz." dedi Bahar kendi içinde düşünmeye devam ederek. "Hem zarar vermek isteseniz Berkciğimi niye kaçırasınız?" dedi ve tekrar baygın olan Berk'e doğru eğildi.
"Şu surata bak. Şu masumluğa bak. Bu bey size ne yapmış olabilir ki?" dedi Berk'e üzgün gözlerle bakarken. Tam o sırada Mert tarafından tekrar yerine oturtturuldu.
"Gerçi ben de bir şey yapmadım." dedi ve İrem'e döndü. "Sen bir şey yaptın mı?"
"Bilmem" dedi İrem. "En son dün birini öldürdüm."
Bahar İrem'den yavaşça uzaklaşırken Mert arkasına dönüp önde oturan iki adama baktı. "Pamuk falan var mı? Kulak tıkamak için. Ben bu şartlar altında bu yolculuğa devam edemem çünkü."
"Sen bana sübliminal mesaj vermeye falan mı çalışıyorsun?" dedi Bahar kaşlarını çatarak. "Ayrıca bu şartlar altında devam etmek istemediğini söylesen ne olacak? Bırakacaklar mı seni? Haspama bak."
Mert ön koltuktan uzatılan ipi alıp sakince Bahar'ın ellerini bağlamaya başlarken Bahar'ın durumunu anlaması yaklaşık on saniyesini almıştı.
"Ne yapıyorsun sen ya! Bırak ellerimi!" dedi çırpınmaya başlarken. O sırada İrem girdi devreye. Mert'in rahat bağlaması için arkadan kızın kollarını tutmuş, bağlama işlemi uzun sürmemişti.
"Sen kendini ne sanıyorsun ya? Devam edemezmişmiş! Padişah oğlu musun sen!" Bahar'ın sesi ağzına yapıştırılan bantla kesilirken Mert'in ayağına sert bir tekme attı.
"Rahat dur ayaklarını da bağlamayayım!" dedi Mert öfkeyle. Bahar kaşlarını çatarak arkasına yaslanırken gözlerini arabanın camlarına çevirdi. Tam o sırada kapı tekrar açılmış içeriye başka bir adam girmişti. Girmeye ne istekliydi ne de isteksiz. Sanki olay var demişlerdi de o da bakmak için koşarak gelmişti. 'Ne salak insanlar var' diye geçirdi Bahar içinden ve tekrar camdan dışarıyı izlemeye daldı.
"Hoşgeldin komiserim." dedi şoför ve kapı kapanır kapanmaz gaza bastı.
"Noluyor lan!" dedi adam nefes nefese.
"İBT, tanıdık geldi mi?"
"Hass.."
*****
Artık olaylar başlıyor Vuhuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...