7.7

84 15 21
                                    

6 Gün Kala

2011

"Sen istemiyor muydun seni görmesini? Şimdi bıkmış görünüyorsun?"

"Evet istiyordum ama ben o yakışıklı yüzünün altında öyle bir pislik yattığını hayal etmiyordum."

"Pislik falan ama yakışıklı sonuçta. Sana da kafayı takmış belli ki. Şanslısın." dedi kız gözleri uzaklara dalarken.

"Salak mısın sen?" dedi diğeri ise mavi gözlerini arkadaşının gözlerine dikerek. "Ben pislik diyorum, sen yakışıklı diyorsun"

"Koskoca Mert Yazıcıoğlu sana kafayı takmış, düşündüğün şeye bak. Keşke bana kafayı taksaydı."

"Koskoca mı" dedi kız gülerek. "Salağın teki. O da arkadaşları da"

"Selam." kız duyduğu sesle başını kaldırıp sınıfın kapısının önünde duran çocuğa bakarken kalbi hızla atmaya başladı. Önceden sevdiği için kalbi bu denli hızlı atardı ama şimdi heyecandandı.

"Adım geçti galiba." dedi Mert sınıfa girip kızın sırasının karşısına oturarak.

"Öyle bir şey yok." dedi kız gözlerini kaçırarak.

"Sen de haklısın, adımın dilinde olmadığı kimse yok." dedi Mert gülerek.

"Ne istiyorsun?"

"Kalk bakalım, bir yere gidiyoruz."

"Nereye?"

"Gidince görürsün." dedi Mert kızın elini tutarak. Sınıftaki bazı kişilerin gözleri Mert'i bulurken bazıları kıza küçümseyen bakışlarını sunuyorlardı.

"Gelmek istemiyorum."

"Peki tavşan." dedi Mert. "Ama kendi ayaklarınla geleceksin. Hem de koşa koşa"

"Tavşan ne! Benim bir ismim var."

"İsmini öğrenmeme gerek yok, sana her şekilde seslenebilirim. Sonuçta seni ben çağırmadım, sen bana geldin."

*****

Spoiyi de anlayan anladı.

Ben kaçar.

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin