2.0

159 23 38
                                    

"Hiç düşünmedim." dedi İrem. "Sen nerden biliyorsun?"

"Saatime mesaj attı." dedi Mert.

"Bize niye atmadı?" dedi Bahar ise.

"Çünkü ben torpilliyim."

"Bana da mesaj geldi." dedi Berk saatine bakarak.

"Eee neymiş?" dedi Bahar merakla.

"Ayy benim uykum geldi." dedi Berk ise.

"Pislik yapmasan mı acaba Berkciğim. Hayır şu torpilliye mi yalvarayım?"

"Yalvar." dedi Mert.

"Iyy" dedi Bahar ise. "Sana yalvaracağıma meraktan ölürüm daha iyi."

"Hem zaten İBT istemiyor söylememizi." dedi Berk.

"Haspama bak, sanki çok meraklıydık." dedi Bahar kollarını birbirine dolayarak. O sırada Mert ayaklanıp kameranın tam karşısına geçti.

"Tuvaletim geldi İBT kardeş."

"Benim de!" dedi İrem de ayaklanarak.

Aradan beş dakika geçmeden kapı açılırken iki adam İrem ve Mert'i alıp kapıyı tekrar kilitlediler.

"Biz tahminen ne zaman ayrı odalara geçeriz?" dedi Bahar kameraya bakarak. "En azından tuvaletli başka bir odaya geçelim."

"Tahminen bir hafta" dedi Ulaş saatine bakarak. "Öyle diyor."

"Oha!" dedi Bahar. "E bir de çürüyelim istersen İBT."

"Bu şey gibi oldu." dedi Berk. "Bir de bayıl istersen Feriha"

"Ayy Berk." dedi Bahar kollarını adamın boynuna sararak. "Ruh öküzüm falan mısın?"

Kes teması kes kes kes

Bahar saatine gelen bildirimle Berk'ten ayrılırken kapı açılmış, Mert ve İrem içeri girmişti.

"Noldu? Yüzünüzden düşen bin parça" dedi Bahar kaşlarını çatarak. O sırada İrem ıslak gözlerini silmiş, duvarın dibine çökmüştü.

"Noldu harbiden? İrem?" dedi Ulaş kızın önüne çökerek.

"Mert konuşsana" dedi Berk. Mert bembeyaz olan yüzünü elleriyle kapatarak duvara yaslanırken ortam sessizleşmiş, duyulan tek ses İrem'in sessiz hıçkırıkları olmuştu.

 Mert bembeyaz olan yüzünü elleriyle kapatarak duvara yaslanırken ortam sessizleşmiş, duyulan tek ses İrem'in sessiz hıçkırıkları olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*****


Neler oluyordu??

Günde üç bölüm vay beee

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin