Daha iyi anlayın diye dünkü videodaki olayın nasıl geliştiğini yazdım. Lütfen bundan sonra kitabı okurken her şeyi benden beklemeyin siz de anlamaya çalışın. Bazen bazı yerlerde ipuçları verebiliyorum ama siz her şeyi açık açık anlatmamı istediğiniz için fark etmiyorsunuz.
Bir de satır arası yorumları çoğaltalım lütfen.
*****
18 Ekim 2010
Şarkının son bulmasıyla heyecanla ayaklandı Bahar. Yanındaki İrem kızın bu haline şaşkınlıkla bakarken gerçekten itiraf mı edecek diye düşünmeden edemedi.
"Arkadaşlar bir dakika, bir dakika!" dedi Bahar etrafında dönüp ayaklanan kalabalığı durdurarak. O sırada sahnedeki Berk gitarını çıkarmış, sahneden inmeye hazırlanıyordu.
"Bir itirafım var." dedi Bahar herkes tekrar oturduktan sonra Berk'e bakarak. "Sahnedeki yakışıklı bey, kalbimi çaldınız, benimle çıkar mısınız?"
Berk Bahar'ın söyledikleriyle şaşkına dönerken kızı son günlerde sürekli etrafında gördüğünü anımsadı. Ortamda bağırış sesleri yükselirken Bahar'ın gözleri yanındaki yeni tanıştığı kızı buldu.
"Nasıldı?" dedi göz kırparak.
"Hayatında hep böyle cesur ol" dedi İrem ve ayaklandı.
"Nereye! Daha yeni tanıştık."
"İşim var." dedi İrem hızlı adımlarla konferans salonundan ayrıldı. Bahar tekrar sahneye bakınca Berk'in de çokta gitmiş olduğunu gördü ve İrem'in peşinden konferans salonundan çıktı.
"Bekle!" dedi kızın arkasından seslenirken. "Ben de geliyorum."
"Red mi etti?" dedi İrem hızını kaybetmeden yürümeye devam ederken. Bahar kıza yetiştiğinde nefes nefese kalmış bir şekilde cevap verdi.
"Cevap vermeden gitti."
"Kötü olmuş"
"Reddetmesinden iyidir."
"Bu reddettiği anlamına gelmiyor mu zaten?"
"Hayır." dedi Bahar. "Biraz düşüneceğim anlamına geliyor." İrem o sırada koridorun karşısında gördüğü tanıdık yüzle yönünü değiştirdi. Bahar bu ani dönüş yüzünden afallarken hemen ayak uydurup İrem'in peşinden yürümeye devam etti.
"Kim o? Neden kaçıyorsun?"
"Kaçmıyorum, gereksiz insanlara karşı alerjim var."
"Peşimizden geliyor"
İrem o sırada boş olduğunu bildiği bir sınıfa girdi ve Bahar'ı da içeri çektikten sonra kapıyı kapattı. Bahar sınıfa girdiği anda göz göze geldiği kişiyle gözlerini devirirken İrem de onu son anda fark etmişti.
"Hayrola? Ne bu telaş?"
"Bu kim?" dedi İrem.
"Tanımıyorum." dedi Bahar ve öğretmenler masasının üzerine oturup saçlarındaki lülelerle oynamaya başladı.
İrem de öğretmenler masasının yanındaki masaya otururken kapının açılmasıyla gözleri içeri giren Ulaş'ı buldu. Umursamıyormuş gibi yaparak cebinden çıkardığı makasla oynamaya başladı.
*****
Kasım 2020
İrem izledikleri videoyu hatırladıkça ufaktan gülümserken her gülümsediğinde bu hikayenin sonunu hatırlayarak kızdı kendine.
Ardından üzerindeki geceliği dirseğine kadar sıyırarak kolundaki yara izlerine baktı. Belki de bu yüzdendi asla doktor olmayı beceremeyişi...
Daha kendini iyileştirememişti, başkalarını nasıl iyileştirebilirdi ki?
Tam kolunu kapatacakken saatinden gelen sesle saatinin ekranına baktı.
Aşağıda bir yaralı var doktor.
*****
Nasıldı?
Lütfen eleştirilerinizi iyi de olsa kötü de olsa yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...