8.0

86 15 6
                                    

4 Gün Kala

2011

"Olmaz! Hayatta yapamam"

"Hadi ama, bir şey yapmayacaksın ki. Sadece kandıracaksın herifi."

"Olmaz. Beni bu işlere bulaştırmayın."

"Kızım ne korkaksın sen de ya" dedi Bahar. "Çocuktan almamız gereken bir intikam var ve çocuk sana yanık. Alt tarafı biraz yakınlaşıp tuzağımıza çekeceksin herifi."

"Siz ne istediğinizin farkında mısınız? Ayrıca gidin çökün tepesine. Korkak mısınız?"

"Çocuk etrafında 10 tane korumayla geziyor, yalnız yakalamak imkansız."

"Olmaz" dedi kız direterek. "Hem neden intikam almak istiyorsunuz?"

"İnsanları ezmesi, alt sınıflardan para toplaması, okulda sürekli kavgaya karışması, insanların ondan korkması yeterli sebepler mi?" dedi Ulaş.

"Sadece sana dokunmuyor, bunu fark etmedim deme" dedi Bahar ise.

"Bütün okul adına o çocuktan intikam almamız şart. İnsanlar korktukları için susuyor, biz de mi susalım?"

"O zaman git babana söyle, baban müdür değil mi?" dedi kız.

"Okuldan kovulsa ne olacak, gidip başka okullarda aynı şeyleri yapacak. Ders vermemiz şart." dedi Bahar.

"Mezuniyet günü zaten içmiş olacak. O gün onu ikna edip okulun deposuna indirmen yeterli, gerisini biz halledeceğiz." dedi Mert.

"İçmiş olacak dediniz, o zaman hiçbir şey hatırlamayacak."

"Biz ayıltırız onu, sen merak etme. Sen sadece avımızı bize getir ve geri çekil." dedi Ulaş.

"Yardım edecek misin?" dedi Mert kızın elini tutarak.

"Ya birileri duyarsa? O zaman ne olur?"

"Herif zaten sarhoş olduğu için seni hatırlamayacak. Herkes mezuniyette olduğu için de kimse duymayacak."

"Emin misin?"

"Eminim."

"Tamam." dedi kız. "Neden bilmiyorum ama size güveniyorum."

"İşte bu be" dedi Mert kızı kollarının arasına alarak.

"Artık altı kişiyiz." dedi Berk. "Bahar, Berk, İrem, Ulaş, Mert ve..."

"Ve Afra"

*****

Vuhuuu

Yorumları alayım.

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin