Selaaammm
Öyle bir uğrayayım dedim
Şuan bunu okuyorsan ses ver!
*****
***HER ŞEY DAHA FARKLI OLSAYDI***
2 Haziran 2021
"Alo... Sette misin?... Tamam geliyorum."
Genç kadın telefonunu kulağından indirip çantasına atmış ve küçük kliniğinin kapısından çıkmıştı. Yağmur yağıyordu. Yaz ayına girmelerine rağmen havanın serin olması tüylerini ürpertmişti.
Tam kliniğinin önünde duran kırmızı arabasına doğru gidip şoför koltuğuna oturmuş ve vakit kaybetmeden arabayı çalıştırmıştı.
Bugün kızının doğum günüydü.
Ve bilin bakalım kızı henüz yeni yedi yaşına girmesine rağmen neredeydi?
Sette!
Yanlış duymadınız.
Babasının izinden gitmiş ve o yaşta oyuncu olup çıkmıştı. Kadın o anların aklına gelmesiyle hem kızarak hem de tebessüm ederek arabayı sete doğru sürmeye başladı.
*****
"Ben geldim!" dedi kadın karavana aniden dalarak. Sürpriz yapmak istemişti. Keşke istemeyip bu manzaraya tanık olmasaydı.
"Bu ne hal!"
Baba ve kızın şaşkın ve korku dolu bakışları kapıda dikilen kadını bulduğunda "Açıklayabiliriz" dedi adam.
"Neyi açıklayacaksın Mert?" dedi kadın ve kapıyı kapatıp kızını kucağına aldı.
"Ama bugün onun doğum günü, bugün özgür. Değil mi kızım?" dedi Mert küçük kızın göbeğini cimcikleyerek.
"Evet anne. Nolmuş 3 tabak noodle yediysem?"
"Ha bir de üç tabak?" dedi kadın ve Mert'in ciciklediği yeri bir de o cimcikledi.
"Aaa acıdı!"
"Demek acıdı he!"
"Afra kıskanma aramızdaki ilişkiyi aaa." dedi Mert ve kolunu kızına uzattı. "Işıl gel kızım, gel babana" çocuk babasının kucağına atlarken Afra 'sizden tiksiniyorum' bakışını atarak koltuğa oturdu ve kollarını birbirine doladı.
"Doğum günü partisine bir saat kaldı. Hazırla kızını."
1 Saat Sonra
*****
Burda kestim çünkü neden olmasın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...