2 Gün Kala
2011
"Teşekkür ederim." dedi Afra önüne bırakılan içecek bardağını parmaklarının arasına sıkıştırarak.
"Çok güzelsin." dedi İsmail ise. Afra'nın gözleri uzaktan onları izleyen Mert ve diğerlerine takılınca yaptığının doğru olup olmadığını bir kez daha düşündü. Ama artık geri dönüşü yoktu. Bu işe dahil olmuştu, sonunu da getirmesi gerekiyordu.
"Teşekkür ederim." dedi tekrar İsmail'e bakarak. Yüzüne sahte bir tebessüm takınmış ve önüne düşen saçları kulağının arkasına sıkıştırmıştı.
"Dans edelim mi?" dedi çocuk ayakta bile zor dururken. Tahmin ettikleri gibi içmiş ve sarhoş olmuştu.
"Olur"
Kız çocuğun uzattığı eli tutarak dans pistine doğru ilerlerken herkes yer açmış ve kenara çekilmişti. Çok süre geçmeden Bahar ve Berk'i de dans pistinde görünce rahat bir nefes almıştı ve Berk'ten gelecek olan işareti beklemişti.
Berk göz kırptığında gözlerini bir saniyeliğine yumup açtı ve İsmail'e döndü.
"Midem bulandı oturalım mı?"
"Tamam" dedi İsmail ve kalabalığın arasından geçip yerlerine oturdular.
"Burası çok gürültülü" diye bağırdı Afra. "Başım ağrıdı."
"Benim de" dedi İsmail ise.
"Bir yer biliyorum, gidelim mi?" dedi Afra gülümseyerek.
"Neresiymiş orası?" dedi İsmail de. Yüzünde oluşan sinsi sırıtış Afra'nın midesinin bulanmasına yetmişti.
"Sessiz ve sakin bir yer." dedi Afra ve çocuğu kolundan çekiştirmeye başladı. Neyse ki etraftaki kimsenin dikkatini çekmeden depoya inmeyi başarabilmişlerdi.
"Neden buraya geldik?" dedi İsmail gülerek.
"En sakin yer burası." dedi Afra. Etrafta loş bir ışık vardı ama yeteri kadar aydınlık değildi. Kız biraz ürkse de diğerlerinin birazdan burada olacaklarını biliyordu.
"Bugün çok güzelsin." dedi İsmail bir elini kızın saçlarında gezdirirken. "Çok"
Afra elin saçlarından elbisesinin açık bıraktığı çıplak omzuna inmesiyle irkilip bir adım geriledi. Nerede kalmışlardı?
"Noldu?" dedi İsmail. "Korktun mu? Korkma."
Afra omzunda gezinen elin bir anda beline inmesiyle atan kalbini boğazında hissetmiş, titremeye başlamıştı. Kendini birden çocuğun bedenine yapışık bir halde bulduğunda elleriyle itmeye çalışmış, başarılı olamamıştı.
"Ne oldu?" dedi İsmail dudaklarını kızın boynuna yaklaştırarak.
"Mert!"
*****
En sevdiğiniz karakter?
Ship?
:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...